Öt új termékkel bővíti kínálatát a Ferrero

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 10. 17. 09:20
🎧 Hallgasd a cikket:

Az olasz édességgyártó Ferrero öt új terméket mutatott be a milánói Ferrero Innovation Day rendezvényen.

Fabrizio Gavelli, a Ferrero Commerciale Italia elnök-vezérigazgatója szerint a vállalat kettős innovációs stratégiája arra törekszik, hogy megerősítse a cég vezető szerepét a kulcsfontosságú üzletágakban, miközben új szegmensekbe terjeszkedik – számolt be az ESM Magazine médiaértesülésekre hivatkozva.

E stratégia termékinnovációkon keresztül kíván értéket közvetíteni a piac felé, támogatva a növekedést az olasz piacon, ahol a Ferrero 12 termékkategóriában, több mint 30 márkával van jelen.

A Nutella Crêpe a márka első mélyhűtött pékáru-terméke, 34%-os Nutella-tartalommal, amely reggelitől uzsonnáig széles célközönséget céloz, különösen a fiatal felnőtteket. A termék október végén kerül a boltokba, a Nutella Croissant és Muffin sikereire építve.

Az Eat Natural Fruit Slice gyümölcsszeletek egyszerű összetevőlistával – például datolya, alma, mogyoró – készülnek, és az évi 10%-ot meghaladó növekedést mutató olasz gyümölcsszelet-piacot célozzák.

A Kinder márka portfoliója két új snackkel bővül: a Kinder Duo kekszekkel és a Kinder Crispy termékkel, amely először ötvözi a nápolyit, a kekszet és a csokoládét. Az 1,7 milliárd euróra értékelt olaszországi kekszpiacon, mely egyben a világ harmadik legnagyobbja, a Ferrero a második legjelentősebb gyártó.

A Ferrero Rocher felhozatala három új táblás csokoládéval – 70%-os étcsokoládé, sós karamell & mogyoró, valamint mogyoró & makadámdió – mozdul ki az ünnepi szegmensből a mindennapi fogyasztás irányába azzal a céllal, hogy minél nagyobb szeletet hasítson ki a 700 millió eurós olasz tábláscsokoládé-piacból.

Kapcsolódó cikkeink