Öt új termékkel bővíti kínálatát a Ferrero
Az olasz édességgyártó Ferrero öt új terméket mutatott be a milánói Ferrero Innovation Day rendezvényen.
Fabrizio Gavelli, a Ferrero Commerciale Italia elnök-vezérigazgatója szerint a vállalat kettős innovációs stratégiája arra törekszik, hogy megerősítse a cég vezető szerepét a kulcsfontosságú üzletágakban, miközben új szegmensekbe terjeszkedik – számolt be az ESM Magazine médiaértesülésekre hivatkozva.
E stratégia termékinnovációkon keresztül kíván értéket közvetíteni a piac felé, támogatva a növekedést az olasz piacon, ahol a Ferrero 12 termékkategóriában, több mint 30 márkával van jelen.
A Nutella Crêpe a márka első mélyhűtött pékáru-terméke, 34%-os Nutella-tartalommal, amely reggelitől uzsonnáig széles célközönséget céloz, különösen a fiatal felnőtteket. A termék október végén kerül a boltokba, a Nutella Croissant és Muffin sikereire építve.
Az Eat Natural Fruit Slice gyümölcsszeletek egyszerű összetevőlistával – például datolya, alma, mogyoró – készülnek, és az évi 10%-ot meghaladó növekedést mutató olasz gyümölcsszelet-piacot célozzák.
A Kinder márka portfoliója két új snackkel bővül: a Kinder Duo kekszekkel és a Kinder Crispy termékkel, amely először ötvözi a nápolyit, a kekszet és a csokoládét. Az 1,7 milliárd euróra értékelt olaszországi kekszpiacon, mely egyben a világ harmadik legnagyobbja, a Ferrero a második legjelentősebb gyártó.
A Ferrero Rocher felhozatala három új táblás csokoládéval – 70%-os étcsokoládé, sós karamell & mogyoró, valamint mogyoró & makadámdió – mozdul ki az ünnepi szegmensből a mindennapi fogyasztás irányába azzal a céllal, hogy minél nagyobb szeletet hasítson ki a 700 millió eurós olasz tábláscsokoládé-piacból.
Kapcsolódó cikkeink
Nutella® az Advent Bazilika karácsonyi vásárban – saját standdal jelentkezik az ikonikus márka
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AI-jal fejleszt új csokoládérecepteket a Barry Callebaut
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >140 millió euróból alakítja át spanyolországi jégkrémgyárát a Ferrero
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idei győztes sorrend: Grand Automotive East, Tesco Magyarország, Nestlé Hungária
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bejgli, töltött káposzta és online csalások – a szaporodó kiberbűnözés miatt ez lehet sokaknak a karácsonyi menü
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >25 ezer csomag adomány jut el a rászoruló emberekhez a 2025-ös Adni Öröm! adománygyűjtő akció eredményeként
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
