Öt új Herbal Essences-termékkollekció július 1-től

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 06. 11. 00:20

A fantázia és az álmok játékos világára épül az új Herbal Essences-termékkollekció mögötti marketing-koncepció, mely elsősorban a fiatal, tizen-huszonéves lányokat és nőket tekinti célcsoportjának.

Az öt új kollekció elnevezésében is játékos: a "Turbózd fel sampon" és balzsam fehér nektarin- és rózsaszín korallvirág kivonatot tartalmaz, a "Ne törj le" sampon, balzsam és leöblítendő pakolás a hajvégek töredezését segít megerősíteni. A "Színpompa"-kollekció a festett hajat ápolja, míg a "Hidrat-álom" kollekció a haj hidratálását segíti elő. Az ötödik kollekció neve "Csilli-villi", mely ragyogóvá ás fényessé varázsolja a hajat. Az öt új kollekció július 1-től kapható, a sampon és balzsam ajánlott fogyasztói ára 699 Ft, a hajpakolások pedig 1019 Ft-ba kerülnek majd.  




Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek