Öt trófeát nyert a POS Services az idei POPAI Awards-on
A Trade Marketing Klub hibrid évzáró eseményén került sor a POPAI Awards 2021 ünnepélyes díjkiosztójára.

POPAI terem, Tapolca
November 11-én a Rudas Bistro panoráma termében hirdette ki Kátai Ildikó a POPAI főtitkára az idei, immár 12. magyar POPAI Awards POP verseny helyezettjeit. A pályamunkákat Tapolcán, a Trade magazin Business Days konferencia 5 napján, szeptember 20-24. között láthatták kiállítva az érdeklődők. Idén 103-an zsűrizték és közel háromszor ennyien tekintették meg a nevezéseket. Az ünnepélyes eredményhirdetésen a díjazott POP eszközök fotói és egy összefoglaló rövid videó is felidézte a kiállítás hangulatát.
Idén a POS Services 5 trófeát nyert, köztük a legmagasabb pontszámot kapó, rangos Év Displaye címet is. A Coca-Cola 3, a SPAR és az Essity 2, a Cerbona, Mondelez Nestlé, PICK, Unilever 1 trófeát vihetett haza. A kategória első helyezettek képviselhetik hazánkat a POP világbajnokságként számontartott Shop! Global Awards nemzetközi versenyen, ahova kizárólag a nemzeti versenyek győztesei nevezhetnek.
Minden résztvevőnek és díjazottnak itt is gratulálunk!
A helyezettek listája:

Fanta Halloween házikó
POPAI Awards Magyarország 2021
„Nem tartós” kategória
1.Fanta Halloween display – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
2.Zewa dobozos zsebkendő display – Essity Hungary Kft.
3.Milka húsvéti dekoráció – tavaszi rét – Mondelez Hungária Kft.
„Nem tartós installáció” kategória

Coca-Cola Mikulás ház
1.Coca-Cola Xmas Mikulás ház – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
2.Unilever Food karácsonyi kihelyezés – Unilever Magyarország Kft.
3.Monster Mule Archway – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.

SPAR Szeretem tej hűtő dekoráció
„Speciális nem tartós” kategória
1.SPAR Szeretem tej – SR21 hűtős dekor – POS Services Kft – SPAR Magyarország
2.SPAR – SR21 almalé polckapu padlómatricával – POS Services Kft. – SPAR Magyarország
3.Zewa SR21 polczászló termékbeépítéssel – POS Services Kft. – Essity Hungary Kft.

Félix projektoros padlómatrica
„Kampány” kategória
1.Év Displaye és I. hely Félix projektoros padlómatrica POS Services Kft. – Nestlé Hungária Kft. – dunnhumby Hungary Kft.
2.PICK Szalametti SDC hűtő Pick Szeged Zrt.
3.Cerbona influencer kampány POS Services Kft. – Cerbona Élelmiszergyártó Kft
Kapcsolódó cikkeink
A kormány támogatja a magyar borászat megújulását és hagyományainak megőrzését
Régóta a mezőgazdaság zászlóshajójaként tekintünk a mindig megújulni képes borágazatra,…
Tovább olvasom >Újabb 320 millió forinttal gyorsít a Cleango mobil autómosó
Zöld innováció magyar módra. 100 millió forint friss tőkebevonással és…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >