Öt trófeát nyert a POS Services az idei POPAI Awards-on
A Trade Marketing Klub hibrid évzáró eseményén került sor a POPAI Awards 2021 ünnepélyes díjkiosztójára.

POPAI terem, Tapolca
November 11-én a Rudas Bistro panoráma termében hirdette ki Kátai Ildikó a POPAI főtitkára az idei, immár 12. magyar POPAI Awards POP verseny helyezettjeit. A pályamunkákat Tapolcán, a Trade magazin Business Days konferencia 5 napján, szeptember 20-24. között láthatták kiállítva az érdeklődők. Idén 103-an zsűrizték és közel háromszor ennyien tekintették meg a nevezéseket. Az ünnepélyes eredményhirdetésen a díjazott POP eszközök fotói és egy összefoglaló rövid videó is felidézte a kiállítás hangulatát.
Idén a POS Services 5 trófeát nyert, köztük a legmagasabb pontszámot kapó, rangos Év Displaye címet is. A Coca-Cola 3, a SPAR és az Essity 2, a Cerbona, Mondelez Nestlé, PICK, Unilever 1 trófeát vihetett haza. A kategória első helyezettek képviselhetik hazánkat a POP világbajnokságként számontartott Shop! Global Awards nemzetközi versenyen, ahova kizárólag a nemzeti versenyek győztesei nevezhetnek.
Minden résztvevőnek és díjazottnak itt is gratulálunk!
A helyezettek listája:

Fanta Halloween házikó
POPAI Awards Magyarország 2021
„Nem tartós” kategória
1.Fanta Halloween display – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
2.Zewa dobozos zsebkendő display – Essity Hungary Kft.
3.Milka húsvéti dekoráció – tavaszi rét – Mondelez Hungária Kft.
„Nem tartós installáció” kategória

Coca-Cola Mikulás ház
1.Coca-Cola Xmas Mikulás ház – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
2.Unilever Food karácsonyi kihelyezés – Unilever Magyarország Kft.
3.Monster Mule Archway – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.

SPAR Szeretem tej hűtő dekoráció
„Speciális nem tartós” kategória
1.SPAR Szeretem tej – SR21 hűtős dekor – POS Services Kft – SPAR Magyarország
2.SPAR – SR21 almalé polckapu padlómatricával – POS Services Kft. – SPAR Magyarország
3.Zewa SR21 polczászló termékbeépítéssel – POS Services Kft. – Essity Hungary Kft.

Félix projektoros padlómatrica
„Kampány” kategória
1.Év Displaye és I. hely Félix projektoros padlómatrica POS Services Kft. – Nestlé Hungária Kft. – dunnhumby Hungary Kft.
2.PICK Szalametti SDC hűtő Pick Szeged Zrt.
3.Cerbona influencer kampány POS Services Kft. – Cerbona Élelmiszergyártó Kft
Kapcsolódó cikkeink
A családi vállalatok soha nem látott mértékben fektetnek hangsúlyt az innovációra
Az innováció vezető szerepet kap a családi vállalkozások életében a…
Tovább olvasom >Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >