Öt trófeát nyert a POS Services az idei POPAI Awards-on
A Trade Marketing Klub hibrid évzáró eseményén került sor a POPAI Awards 2021 ünnepélyes díjkiosztójára.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/11/Terem-vagott.jpg)
POPAI terem, Tapolca
November 11-én a Rudas Bistro panoráma termében hirdette ki Kátai Ildikó a POPAI főtitkára az idei, immár 12. magyar POPAI Awards POP verseny helyezettjeit. A pályamunkákat Tapolcán, a Trade magazin Business Days konferencia 5 napján, szeptember 20-24. között láthatták kiállítva az érdeklődők. Idén 103-an zsűrizték és közel háromszor ennyien tekintették meg a nevezéseket. Az ünnepélyes eredményhirdetésen a díjazott POP eszközök fotói és egy összefoglaló rövid videó is felidézte a kiállítás hangulatát.
Idén a POS Services 5 trófeát nyert, köztük a legmagasabb pontszámot kapó, rangos Év Displaye címet is. A Coca-Cola 3, a SPAR és az Essity 2, a Cerbona, Mondelez Nestlé, PICK, Unilever 1 trófeát vihetett haza. A kategória első helyezettek képviselhetik hazánkat a POP világbajnokságként számontartott Shop! Global Awards nemzetközi versenyen, ahova kizárólag a nemzeti versenyek győztesei nevezhetnek.
Minden résztvevőnek és díjazottnak itt is gratulálunk!
A helyezettek listája:
![Fanta Halloween házikó](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/11/NemTartos-I-Fanta-Halloween-683x1024.jpg)
Fanta Halloween házikó
POPAI Awards Magyarország 2021
„Nem tartós” kategória
1.Fanta Halloween display – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
2.Zewa dobozos zsebkendő display – Essity Hungary Kft.
3.Milka húsvéti dekoráció – tavaszi rét – Mondelez Hungária Kft.
„Nem tartós installáció” kategória
![Coca-Cola Mikulás ház](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/11/Installacio-I-CC-Mikulas-haz-1024x683.jpg)
Coca-Cola Mikulás ház
1.Coca-Cola Xmas Mikulás ház – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
2.Unilever Food karácsonyi kihelyezés – Unilever Magyarország Kft.
3.Monster Mule Archway – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/11/Specialis-I-SPAR-tej-vagott.jpg)
SPAR Szeretem tej hűtő dekoráció
„Speciális nem tartós” kategória
1.SPAR Szeretem tej – SR21 hűtős dekor – POS Services Kft – SPAR Magyarország
2.SPAR – SR21 almalé polckapu padlómatricával – POS Services Kft. – SPAR Magyarország
3.Zewa SR21 polczászló termékbeépítéssel – POS Services Kft. – Essity Hungary Kft.
![Félix projektoros padlómatrica](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/11/Kampany-I-Ev-Displaye-Felix-projektoros-padlomatrica-683x1024.jpg)
Félix projektoros padlómatrica
„Kampány” kategória
1.Év Displaye és I. hely Félix projektoros padlómatrica POS Services Kft. – Nestlé Hungária Kft. – dunnhumby Hungary Kft.
2.PICK Szalametti SDC hűtő Pick Szeged Zrt.
3.Cerbona influencer kampány POS Services Kft. – Cerbona Élelmiszergyártó Kft
Kapcsolódó cikkeink
A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >Közös nyilatkozatban hívják fel a figyelmet a BIOEAST-tagországok a fenntartható természeti erőforrás-használathoz kapcsolódó kutatás és innováció fontosságára
A soros magyar EU-elnökség a BIOEAST kezdeményezéssel együttműködve magas szintű…
Tovább olvasom >Egyre átgondoltabb AI-fejlesztések zajlanak
Az innovációban élenjáró és a digitális átállást kiemelten kezelő cégeknél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >