Öt százalékkal növekedhet idén a Lego árbevétele
Németországban a Lego 12 százalékkal továbbra is piacvezető a játékgyártók között.
Európán belül elsősorban Spanyolországban, Portugáliában és Olaszországban ment jók az üzlet, világméretekben az első fél évben 20 millió euróval 398 millióra nőtt a társaság árbevétele, s ezzel a saját várakozásait is felülmúlta a cégcsoport. A növekedésben szerepet játszottak a mára már klasszikusnak mondható LEGO City és a LEGO Technic, de jól debütált a Lego Star Wars sorozata is.
A világ negyedik legnagyobb játékgyára elsősorban a számítógépes játékok elterjedése miatt került nehéz helyzetbe, tavaly is veszteséges volt. A csökkenő árbevételre válaszul a cég 10 ezerről 4500-ra csökkentette a csoportnál dolgozók létszámát, termelését olcsó bérű országokba – többek között Csehországba, Magyarországra, Mexikóba – helyezte át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >