Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Öt százalék feletti organikus növekedést vár 2007-re a Henkel
Öt százalék feletti organikus növekedést vár 2007-re a Henkel
A harmadik negyedév során legjobban a kozmetikai divízió teljesített, többek között a tavaly megvásárolt Procter & Gamble dezodor márkáknak köszönhetően.
A német társaság forgalma június és szeptember között megközelítette a 3,36
milliárd eurót, ami három százalékkal több, mint 2006 hasonló időszakában.
Eközben az üzemi eredmény 359 millió euróra, az adózott nyereség pedig 245
millió euróra emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >