Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Öt százalék feletti organikus növekedést vár 2007-re a Henkel
Öt százalék feletti organikus növekedést vár 2007-re a Henkel
A harmadik negyedév során legjobban a kozmetikai divízió teljesített, többek között a tavaly megvásárolt Procter & Gamble dezodor márkáknak köszönhetően.
A német társaság forgalma június és szeptember között megközelítette a 3,36
milliárd eurót, ami három százalékkal több, mint 2006 hasonló időszakában.
Eközben az üzemi eredmény 359 millió euróra, az adózott nyereség pedig 245
millió euróra emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >