Öt lépés, amit ne hagyj ki a Black Friday készülődésből
A Black Friday (november 23-a) rohamosan közeledik, Nagy Róbert, a Szallasguru.hu termékmenedzsere összegyűjtötte a legfontosabb lépéseket a készülődéshez. Ebből választottunk ki ötöt.
1. Gondolkodjunk projektben!
Bár egy 1 napos akció megszervezése elsőre nem tűnik annyira nagy feladatnak, egy sikeres Black Friday kampány megszervezése és lebonyolítása könnyen kifoghat azokon, akik alábecsülik a teendőket. Érdemes projektként kezelni a felkészülést. Ha meghatározott költségvetéssel, kijelölt mérföldkövekkel és határidőkkel, dedikált erőforrással, igazi csapatmunkával vágunk bele, sokkal nagyobb esélyünk van a sikeres megvalósításra.
2. Legyen állandó fókusz a kínálaton!
A Black Friday egyértelműen a kihagyhatatlan, különleges ajánlatokról szól. Ahhoz, hogy ebben valóban azt tudjuk nyújtani, amit a vásárlóink várnak, folyamatosan elemeznünk kell a kínálatunkat. Például, mik lesznek a várható top ajánlatok a mi szegmensünkben? Mivel készülnek a versenytársak, mik voltak a korábbi évek tapasztalatai?
3. Két kampányban gondolkodjunk!
Bár a Black Friday maga egyetlen kampány (még ha akár hosszabb időtartamú is), érdemes a felkészülés során egy felkészítő kampányt is tervezni, hogy az értékesítésünk végül még sikeresebb lehessen. Az előzetes kampány során kommunikáljuk az akció pontos idejét, a várható ajánlatokat, és győzzük meg az érdeklődőket, hogy már előzetesen regisztráljanak a webáruházban.
4. Tervezzük tudatosan az erőforrásokat!
Egy Black Friday kampány jelentős plusz megterhelést ró a szervezet több pontjára. Érdemes előre átgondolni, hogy hol és milyen módszerrel lehet erőforrásokat átcsoportosítani, vagy plusz erőforrásokat bevonni, akár csak átmeneti jelleggel is.
5. Készüljünk a másnapra is!
Sokan lesznek, akik a pénteki nap helyett csak a hétvégén jutnak majd el a webshop felületére. Készüljünk fel ezekre a napokra dedikált raktárkészlettel, célzott ajánlatokkal, amelyek továbbra is a megszokott kínálatunknál kedvezőbbek, még ha nem is annyira különlegesek, mint amiket a Black Friday során elérhetővé tettünk.
(Forrás: kosarertek.hu) //
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Brutális belépő: az Allegro már a magyar e-kereskedelmi piacon is jelen van
A lengyel Allegro e-kereskedelmi óriás fokozza nemzetközi terjeszkedését – ezúttal…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >