Öt lépés, amit ne hagyj ki a Black Friday készülődésből
A Black Friday (november 23-a) rohamosan közeledik, Nagy Róbert, a Szallasguru.hu termékmenedzsere összegyűjtötte a legfontosabb lépéseket a készülődéshez. Ebből választottunk ki ötöt.
1. Gondolkodjunk projektben!
Bár egy 1 napos akció megszervezése elsőre nem tűnik annyira nagy feladatnak, egy sikeres Black Friday kampány megszervezése és lebonyolítása könnyen kifoghat azokon, akik alábecsülik a teendőket. Érdemes projektként kezelni a felkészülést. Ha meghatározott költségvetéssel, kijelölt mérföldkövekkel és határidőkkel, dedikált erőforrással, igazi csapatmunkával vágunk bele, sokkal nagyobb esélyünk van a sikeres megvalósításra.
2. Legyen állandó fókusz a kínálaton!
A Black Friday egyértelműen a kihagyhatatlan, különleges ajánlatokról szól. Ahhoz, hogy ebben valóban azt tudjuk nyújtani, amit a vásárlóink várnak, folyamatosan elemeznünk kell a kínálatunkat. Például, mik lesznek a várható top ajánlatok a mi szegmensünkben? Mivel készülnek a versenytársak, mik voltak a korábbi évek tapasztalatai?
3. Két kampányban gondolkodjunk!
Bár a Black Friday maga egyetlen kampány (még ha akár hosszabb időtartamú is), érdemes a felkészülés során egy felkészítő kampányt is tervezni, hogy az értékesítésünk végül még sikeresebb lehessen. Az előzetes kampány során kommunikáljuk az akció pontos idejét, a várható ajánlatokat, és győzzük meg az érdeklődőket, hogy már előzetesen regisztráljanak a webáruházban.
4. Tervezzük tudatosan az erőforrásokat!
Egy Black Friday kampány jelentős plusz megterhelést ró a szervezet több pontjára. Érdemes előre átgondolni, hogy hol és milyen módszerrel lehet erőforrásokat átcsoportosítani, vagy plusz erőforrásokat bevonni, akár csak átmeneti jelleggel is.
5. Készüljünk a másnapra is!
Sokan lesznek, akik a pénteki nap helyett csak a hétvégén jutnak majd el a webshop felületére. Készüljünk fel ezekre a napokra dedikált raktárkészlettel, célzott ajánlatokkal, amelyek továbbra is a megszokott kínálatunknál kedvezőbbek, még ha nem is annyira különlegesek, mint amiket a Black Friday során elérhetővé tettünk.
(Forrás: kosarertek.hu) //
Kapcsolódó cikkeink
Közel 3,5 milliárd euróért veszi meg a DoorDash a Deliveroo-t
Amerikai riválisa, a DoorDash tulajdonába kerül a brit székhelyű étel-házhozszállító,…
Tovább olvasom >2,6 milliárd eurós forgalmat ért el az Allegro 2024-ben
7%-kal nőtt és 2,6 milliárd eurós árbevételt ért el a…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >