Öt lépés, amit ne hagyj ki a Black Friday készülődésből
A Black Friday (november 23-a) rohamosan közeledik, Nagy Róbert, a Szallasguru.hu termékmenedzsere összegyűjtötte a legfontosabb lépéseket a készülődéshez. Ebből választottunk ki ötöt.
1. Gondolkodjunk projektben!
Bár egy 1 napos akció megszervezése elsőre nem tűnik annyira nagy feladatnak, egy sikeres Black Friday kampány megszervezése és lebonyolítása könnyen kifoghat azokon, akik alábecsülik a teendőket. Érdemes projektként kezelni a felkészülést. Ha meghatározott költségvetéssel, kijelölt mérföldkövekkel és határidőkkel, dedikált erőforrással, igazi csapatmunkával vágunk bele, sokkal nagyobb esélyünk van a sikeres megvalósításra.
2. Legyen állandó fókusz a kínálaton!
A Black Friday egyértelműen a kihagyhatatlan, különleges ajánlatokról szól. Ahhoz, hogy ebben valóban azt tudjuk nyújtani, amit a vásárlóink várnak, folyamatosan elemeznünk kell a kínálatunkat. Például, mik lesznek a várható top ajánlatok a mi szegmensünkben? Mivel készülnek a versenytársak, mik voltak a korábbi évek tapasztalatai?
3. Két kampányban gondolkodjunk!
Bár a Black Friday maga egyetlen kampány (még ha akár hosszabb időtartamú is), érdemes a felkészülés során egy felkészítő kampányt is tervezni, hogy az értékesítésünk végül még sikeresebb lehessen. Az előzetes kampány során kommunikáljuk az akció pontos idejét, a várható ajánlatokat, és győzzük meg az érdeklődőket, hogy már előzetesen regisztráljanak a webáruházban.
4. Tervezzük tudatosan az erőforrásokat!
Egy Black Friday kampány jelentős plusz megterhelést ró a szervezet több pontjára. Érdemes előre átgondolni, hogy hol és milyen módszerrel lehet erőforrásokat átcsoportosítani, vagy plusz erőforrásokat bevonni, akár csak átmeneti jelleggel is.
5. Készüljünk a másnapra is!
Sokan lesznek, akik a pénteki nap helyett csak a hétvégén jutnak majd el a webshop felületére. Készüljünk fel ezekre a napokra dedikált raktárkészlettel, célzott ajánlatokkal, amelyek továbbra is a megszokott kínálatunknál kedvezőbbek, még ha nem is annyira különlegesek, mint amiket a Black Friday során elérhetővé tettünk.
(Forrás: kosarertek.hu) //
Kapcsolódó cikkeink
Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24…
Tovább olvasom >Vizsgálja a GVH az eMAG vállalkozástámogatási vállalásainak teljesítését
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálja, hogy az eMAG vállalásának megfelelően…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >