Öt éves a SPAR Partner Program
A SPAR franchise programhoz a csatlakozó töltőállomásokkal és boltokkal együtt már országszerte összesen 133 üzlet tartozik, amelyek mintegy 1500 embernek adnak munkát. Az üzletág éves forgalma meghaladja a 32 milliárd forintot. A SPAR Partner Program sikertörténete folytatódik.
„2012-ben, amikor az első magánkereskedővel leszerződtünk Móron, még senki nem gondolta, hogy a franchise rendszerünknek ekkora sikere lesz Magyarországon. Azóta bebizonyosodott, hogy a SPAR Partner Program népszerű és eredményes üzleti modell, hiszen ennek keretében a kiskereskedők számos előnyt élvezhetnek: széles áruválasztékot, akár heti hatszori áruszállítást, kiterjedt marketingtámogatást és promóciókat, de a korszerű informatikai rendszert, valamint a SuperShop hűségprogramot is használhatják. Ezen kívül a SPAR saját tulajdonú bicskei húsüzeméből kikerülő, kiváló minőségű, mindig friss és kedvező árú húsok a franchise üzletekben is elérhetőek” – mondta Maczelka Márk, a vállalat kommunikációs vezetője.
A SPAR franchise program égisze alatt megnyílt üzletek száma 2016 szeptemberében érte el a bűvös százat. A SPAR Magyarország jelenleg 109 magánkereskedővel áll szerződésben országszerte, akik összesen 133 üzletet működtetnek a partnerségi programban. A SPAR továbbra is várja a magánkereskedők jelentkezését a franchise hálózathoz az ország bármely pontjáról. A 2016-os év különösen jelentős volt a hálózat bővülése szempontjából: összesen 43 új üzlet csatlakozott. 2017 első 8 hónapjában pedig 17 új taggal bővült az immár 133 üzletegységet tömörítő hálózat, amely mintegy 1500 embernek ad munkát országszerte. Az üzletág forgalma éves szinten meghaladja a 32 milliárd forintot.
A csatlakozás minden fél számára azonnali és kézzelfogható előnyökkel jár. Miközben a kiskereskedők az együttműködés során megtarthatják önállóságukat, a SPAR csoport széles áruválasztékával, minőségi termékeivel és számos szolgáltatásával – például logisztikai, helyi és országos marketing, illetve informatikai támogatás – segíti őket. A kis üzletek integrálása a SPAR franchise hálózatba ugyanakkor a helyi lakosság számára is kedvező, hiszen a környékbeli, úgynevezett kényelmi boltok kínálata jelentősen bővül, többek között a SPAR széles sajátmárkás termékkínálatának köszönhetően. A SPAR Magyarország pedig mindazon előnyöket, amelyekkel a hálózathoz csatlakozó kiskereskedők által üzemeltetett boltok rendelkeznek – például a kiszolgálás minősége, a vevőismeret, a vásárlókkal való személyes kapcsolat – hosszabb távon beépíti az üzleti kultúrájába, tovább emelve annak színvonalát.
A franchise hálózat bővítése az elkövetkező időszakban is napirenden szerepel a SPAR Magyarország életében, további üzletnyitások várhatóak az év hátralévő részében, illetve jövőre is.
A közleményhez csatolt képeket gyors regisztráció után nagyobb felbontásban is elérheti a SPAR Médiatárban, a http://mediatar.spar.hu/ oldalon. A felületen lehetősége nyílik a SPAR további publikus képeit is letölteni. A képek felhasználásakor kérjük, hogy a spar.hu fotókreditet használja.
Kapcsolódó cikkeink
Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >