osztozzunk
🎧 Hallgasd a cikket:
A fogyasztó szeretné kivenni a részét a feladatokból, mint aktív közreműködő is. Ezért cserébe pedig anyagi értelemben osztozni szeretne a vállalat hasznából, ha már annyi pénzt és energiát ölt a termékek vagy szolgáltatások megvételébe, népszerűsítésébe. A clubbing keretében fogyasztói csoportok online közösségeket hoznak létre a profitrészesedésért. Új jelenség a crowdsourcing, vagyis a tömeges ötletelés, amiből a cégek kiválasztják a számukra legmegfelelőbbeket, és azokat anyagilag is díjazzák.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Visa új programot indít a magyar vállalkozások digitalizációjának támogatására
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták a 2025-ös A Fenntartható jövőért díjakat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
