osztozzunk
A fogyasztó szeretné kivenni a részét a feladatokból, mint aktív közreműködő is. Ezért cserébe pedig anyagi értelemben osztozni szeretne a vállalat hasznából, ha már annyi pénzt és energiát ölt a termékek vagy szolgáltatások megvételébe, népszerűsítésébe. A clubbing keretében fogyasztói csoportok online közösségeket hoznak létre a profitrészesedésért. Új jelenség a crowdsourcing, vagyis a tömeges ötletelés, amiből a cégek kiválasztják a számukra legmegfelelőbbeket, és azokat anyagilag is díjazzák.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >Sok a jelentkezés, mégis gyakran kihívást jelent a hatékony toborzás a hazai vállalatoknak
A magyarországi cégek munkaerő-menedzsmenttel kapcsolatos tapasztalatai és elképzelései csak minimális…
Tovább olvasom >