Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Ösztönzi a bevásárlóturizmust a magyar Tesco
Ösztönzi a bevásárlóturizmust a magyar Tesco
Az áruházlánc szórólapjai a szlovákiai Érsekújvár és Fülek háztartásaiba is eljutnak.
A forint folyamatos
gyengülése miatt egyre több szlováknak éri
meg Magyarországon elintézni a nagybevásárlást.
A magyar Tesco akciós árai alapján több
termék is harmadával olcsóbb, vagy akár
feleannyiba kerül, mint Szlovákiában. Északi
szomszédaink ki is használják a lehetőséget,
a salgótarjáni hipermarket előtti parkolóban
sok a szlovák rendszámú autó.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >