Ősznyitó kupon a Rossmannban – extra kedvezménnyel indul a szezon
A Rossmann különleges meglepetéssel indítja az őszt: szeptember 1–7. között minden vásárló 10%-os végösszegi kedvezményt szerezhet az Ősznyitó kuponnal. A kupon a nyomtatott Rossmann magazinból vágható ki, és üzletben vagy online is egyszerűen felhasználható. Az akció célja, hogy a vásárlók kedvezőbb áron készülhessenek fel az őszi mindennapokra.
10%-os végösszegi kedvezményt biztosító Ősznyitó kupont kínál 2025. szeptember 1–7. között a Rossmann, amellyel bárki kedvezőbb áron szerezheti be az őszi mindennapokhoz szükséges termékeket.
A kupon mindenki számára elérhető
Az Ősznyitó kupon minden aktuális nyomtatott Rossmann magazin címlapján megtalálható, így nemcsak az otthon elérhető példányokban, hanem az üzletekben kihelyezett kiadványokban is. A kupon egyszerűen kivágható, majd a pénztárnál bemutatva azonnal érvényesíthető.
Az online vásárlás kedvelői sem maradnak ki: a kupon hátoldalán található kód beírásával a kedvezmény a shop.rossmann.hu felületén is felhasználható.
Fontos részletek
A kupon egyszeri alkalommal váltható be, online vagy üzletben 2025. szeptember 1–7. között. Nem vonható össze más kedvezményekkel, valamint nem használható fel ajándékkártya és bizonyos tápszerek vásárlására a 20/2008. (V.14.) EüM rendelet értelmében. A kedvezmény a vásárlás végösszegére vonatkozik, kivéve a 93/2025. (V.8.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt egyes termékkategóriákat. Részletes tájékoztatás: rossmann.hu/arres-csokkentesben-erintett-termekkategoriak
Az ősz indulása együtt még jobb
A Rossmann célja, hogy vásárlói az új szezon kezdetén is kedvezőbb áron szerezhessék be a szépségápolási, háztartási és egészségmegőrző termékeket. Az Ősznyitó kupon egy rövid ideig tartó, de annál különlegesebb lehetőség, hogy mindenki mosollyal indíthassa az őszt.
Kapcsolódó cikkeink
Rossmann: Tudatosság, felelősség, inspiráció – három projekt, egy közös értékrend
A Rossmann számára a fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás nem kampány, hanem vállalati…
Tovább olvasom >Robusztus változás a kávéknál
A robusta kávébab világpiaci drágulása új helyzetet teremtett a kávépiacon.…
Tovább olvasom >Papírpalackos bort vezet be kínálatába a német Rossmann
A Rossmann a németországi kereskedők közül elsőként dob piacra nagy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztusban négyhavi csúcsára ért fel a GKI konjunktúra indexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >A GVH állítja: minden elköltött 100 forintból legalább 70 a multiké
A multinacionális kiskereskedelmi láncok uralják a 8400 milliárd forint bruttó…
Tovább olvasom >Közös erő: Arnold Schwarzenegger és Ralf Moeller együtt szerepel a PARKSIDE új kampányában
Hollywood és a barkácsolás találkozása: a PARKSIDE barkácsmárka új kampányában…
Tovább olvasom >