Ostyánál kiemelkedik a 401–2500 nm-es csatorna
Az ostyaszelet éves piaca 18 milliárd forint körül alakul. Kiskereskedelmi eladása értékben 5 százalékkal nőtt, mennyiségben pedig 2 százalékkal csökkent legutóbb december–szeptember között, az egy évvel korábbi hasonló időszakhoz viszonyítva.
A bolttípusok közül kiemelkedik a főleg szupermarketet és diszkontot magában foglaló 401–2500 négyzetméteres csatorna 35 százalékos részaránya, 2010. december–2011. szeptember között. A mutató 2 százalékponttal nagyobb, mint az előző évi hasonló periódusé.
A 200 négyzetméteres és kisebb csatornák stabilan tartják magas, együttesen 38 százalékos piacrészüket, értéket tekintve.
Ostyaszeletnél a gyártói márkák piacrésze szintén értékben 76 százalék, a tavalyi első félév során. Itt 1 százalékpontos csökkenést regisztráltunk, az előző évi január–júniushoz képest.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gulyás Gergely: komplex akciótervvel készül a kormány az élelmiszerárak túlzott emelésének letörésére
Első lépésként komplex akciótervvel készül a kormány az infláció és…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >Bírságot vetnének ki a sikertelen csomagkézbesítésekre
A Manhattan Associates vezetője, Pieter Van den Broecke azt javasolja,…
Tovább olvasom >