Ostyánál kiemelkedik a 401–2500 nm-es csatorna
Az ostyaszelet éves piaca 18 milliárd forint körül alakul. Kiskereskedelmi eladása értékben 5 százalékkal nőtt, mennyiségben pedig 2 százalékkal csökkent legutóbb december–szeptember között, az egy évvel korábbi hasonló időszakhoz viszonyítva.
A bolttípusok közül kiemelkedik a főleg szupermarketet és diszkontot magában foglaló 401–2500 négyzetméteres csatorna 35 százalékos részaránya, 2010. december–2011. szeptember között. A mutató 2 százalékponttal nagyobb, mint az előző évi hasonló periódusé.
A 200 négyzetméteres és kisebb csatornák stabilan tartják magas, együttesen 38 százalékos piacrészüket, értéket tekintve.
Ostyaszeletnél a gyártói márkák piacrésze szintén értékben 76 százalék, a tavalyi első félév során. Itt 1 százalékpontos csökkenést regisztráltunk, az előző évi január–júniushoz képest.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >