Összement a Mars és a Snickers
Nagy-Britanniában 7 százalékkal csökkentik a Mars és a Snickers csokik méretét, miközben fogyasztói áruk a régi marad.
A csokoládék gyártója, a Mars Incorporated azzal védekezett, hogy csupán az elhízással és súlyproblémákkal küzdő fogyasztók érdekeit tartja szem előtt. A változás ebből a szempontból egyáltalán nem mondható jelentősnek: a kisebb Mars-szelet mindössze 19-cel kevesebb kalóriát tartalmaz a korábbi változatnál, a Snickers kalóriatartalma pedig csak 23-mal csökkent. A botrány kirobbanása után a gyártó cég is elismerte: jelentős visszaesés tapasztalható az eladásokban, ezért volt szükség erre a lépésre. Mint elmondták, ez volt az egyetlen lehetőség, hogy elkerüljék a fogyasztói árak növekedését. Több állami hivatal is vizsgálja, hogy a gyártó lépése nem minősül-e a fogyasztók megtévesztésének – írja a Pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >„Mancs a bajban!” – tízezrek fogtak össze a menhelyi állatokért
Sikerrel zárult a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány…
Tovább olvasom >