Összement a Mars és a Snickers
Nagy-Britanniában 7 százalékkal csökkentik a Mars és a Snickers csokik méretét, miközben fogyasztói áruk a régi marad.
A csokoládék gyártója, a Mars Incorporated azzal védekezett, hogy csupán az elhízással és súlyproblémákkal küzdő fogyasztók érdekeit tartja szem előtt. A változás ebből a szempontból egyáltalán nem mondható jelentősnek: a kisebb Mars-szelet mindössze 19-cel kevesebb kalóriát tartalmaz a korábbi változatnál, a Snickers kalóriatartalma pedig csak 23-mal csökkent. A botrány kirobbanása után a gyártó cég is elismerte: jelentős visszaesés tapasztalható az eladásokban, ezért volt szükség erre a lépésre. Mint elmondták, ez volt az egyetlen lehetőség, hogy elkerüljék a fogyasztói árak növekedését. Több állami hivatal is vizsgálja, hogy a gyártó lépése nem minősül-e a fogyasztók megtévesztésének – írja a Pénzcentrum.hu.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három éve nem látott árszint a sajtoknál: ismét árat csökkentett az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >1800 gyermeknek segítettek a SPAR vásárlói a tanévkezdésben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
					
					
					