Összement a Mars és a Snickers
Nagy-Britanniában 7 százalékkal csökkentik a Mars és a Snickers csokik méretét, miközben fogyasztói áruk a régi marad.
A csokoládék gyártója, a Mars Incorporated azzal védekezett, hogy csupán az elhízással és súlyproblémákkal küzdő fogyasztók érdekeit tartja szem előtt. A változás ebből a szempontból egyáltalán nem mondható jelentősnek: a kisebb Mars-szelet mindössze 19-cel kevesebb kalóriát tartalmaz a korábbi változatnál, a Snickers kalóriatartalma pedig csak 23-mal csökkent. A botrány kirobbanása után a gyártó cég is elismerte: jelentős visszaesés tapasztalható az eladásokban, ezért volt szükség erre a lépésre. Mint elmondták, ez volt az egyetlen lehetőség, hogy elkerüljék a fogyasztói árak növekedését. Több állami hivatal is vizsgálja, hogy a gyártó lépése nem minősül-e a fogyasztók megtévesztésének – írja a Pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >