Összement a Mars és a Snickers

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 06. 04. 00:12

Nagy-Britanniában 7 százalékkal csökkentik a Mars és a Snickers csokik méretét, miközben fogyasztói áruk a régi marad.

A csokoládék gyártója, a Mars Incorporated  azzal védekezett, hogy  csupán az elhízással és súlyproblémákkal küzdő fogyasztók érdekeit tartja szem előtt. A változás ebből a szempontból egyáltalán nem mondható jelentősnek: a kisebb Mars-szelet mindössze 19-cel kevesebb kalóriát tartalmaz a korábbi változatnál, a Snickers kalóriatartalma pedig csak 23-mal csökkent.  A botrány kirobbanása után a gyártó cég is elismerte: jelentős visszaesés tapasztalható az eladásokban, ezért volt szükség erre a lépésre. Mint elmondták, ez volt az egyetlen lehetőség, hogy elkerüljék  a fogyasztói árak növekedését. Több állami hivatal is vizsgálja, hogy a gyártó lépése nem minősül-e a fogyasztók megtévesztésének – írja a Pénzcentrum.hu.



Kapcsolódó cikkeink