Ősszel nyílik Budapest második legnagyobb bevásárlóközpontja
Őszre tervezi a fejlesztő R-CO Zrt. Budapest második legnagyobb bevásárlóközpontjának átadását az M3-as metró Kőbánya-Kispest (KÖKI) végállomásánál.
Az elhelyezkedése után csak KÖKI Terminálnak keresztelt, 59 ezer négyzetméter kiadható területtel rendelkező projekt elérte, a szerkezetkész állapotot, melyet a fejlesztő egy kulcsátadási rendezvényen ünnepelt meg.
A KÖKI jelenleg 80%-os bérbeadottsági szinten áll, és a fejlesztő közlése szerint 500 nm felett már nincs is több bérbeadható üzlethelyiség. A 100 000 köbméter beton felhasználásával kialakított szerkezetben pedig a mostani átadás után a bérlők elkezdhetik kialakítani a bérleményeiket. A kivitelezést bonyolító cég vezetője szerint a beruházás neheze csak most jön, de bízik benne, hogy a terveknek megfelelően időben át tudják adni az üzletházat.
László Márton, az R-Co Zrt. igazgatója bejelentette, hogy a Jones Lang LaSalle hazai képviselete az ügynöki tevékenységen túl, ami első körben az üzletház bérbeadását jelentette, elnyerte a komplexum üzemeltetését is. László továbbá hangsúlyozta, „A beruházás keretében nem csak egy bevásárlóközpont és irodaház épül, hanem azzal szervesen egybekapcsolódva jön létre a metro- és buszvégállomás és egy P+R parkoló is. A kereskedelmi és közösségi közlekedési funkciók ilyen szoros összhangban történő fejlesztésére, azaz egy épületben történő megvalósítására még nem volt példa Magyarországon”.
Néhány jelentős kiskereskedelmi bérlő mellett, mint az OBI, a Libri, az H&M, a Müller, vagy a Tesco, jelentős szerep jut egyéb funkcióknak is a fejlesztésben. Az épület tetején kialakításra kerülő 15 ezer négyzetméternyi parkos részen található lesz futópálya, kalandpark, illetve nyári kertmozi is. Emellett megvalósul egy 4 000 négyzetméternyi közpark és a tervek között szerepel új kerékpárút építése is – írja a portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >