Ősszel ismét Brau Beviale Nürnbergben
Több mint 1.400 kiállítóval — akiknek jó egyharmada Németországon kívülről érkezik — és 36.000 szakmai látogatóval a nürnbergi BRAU Beviale a sör és az alkoholmentes italok gyártásának és értékesítésének egyik legfontosabb nemzetközi szakvására.
Az idén november12-14 között
zajló kiállításon a látogatók
átfogó képet kaphatnak az ital-nyersanyagokról,
technológiákról, logisztikai és
marketing-megoldásokról. Az évente megrendezésre
kerülő seregszemlén a 860 német vállalaton
kívül tavaly 45 országgyártói
mutatták be kínálatukat. A résztvevők 97
százaléka elégedett volt a kiállítással,
94 százalékuk új üzleti kapcsolatokat is
épített.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >