Összefogtak a Lidl dolgozói, hogy ruhákkal segítsék a rászorulókat
Példaértékű összefogást mutattak a Lidl Magyarország dolgozói. A vállalat mind a 216 áruházában, 4 logisztikai központjában és központi irodaházában dolgozó több ezer munkatársa számára hirdetett karitatív célú ruhagyűjtési programot, amelynek célja, hogy hátrányos helyzetű családokat és gyermekeket segítsenek tiszta, jó állapotú ruhákkal és cipőkkel. A kezdeményezés keretében több mint 2600 kg textiladomány gyűlt össze, amelyet a Baptista Szeretetszolgálat juttat el több mint 20 településre a rászorulókhoz.
A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos a társadalmi felelősségvállalás, ezért munkavállalói számára is igyekszik lehetőséget biztosítani arra, hogy aktívan segíthessenek a rászorulóknak. Ennek jegyében indította el jótékonysági ruhagyűjtési programját, hogy az általuk már nem használt, de szép állapotú ruhák és cipők jó helyre kerülhessenek és a szükségben élőknek ezáltal is támogatást nyújtsanak. Az összefogás példaértékű volt, a logisztikai központokban, az üzletekben és a központi irodaházban dolgozó kollégák közösen több mint 2600 kg ruhát és cipőt gyűjtöttek össze. A program sikeréhez a Lidl mint vállalat is hozzájárult: több mint 1700 kartondoboznyi textil- és ruhaadománnyal egészítette ki a gyűjtést, így összesen közel 78 raklapnyi adomány kerül a rászorulókhoz a Magyar Baptista Szeretetszolgálat segítségével.
„Felelős és etikus vállalatként évek óta kiemelt figyelmet fordítunk a hátrányos helyzetű gyermekek és családtagjaik támogatására. Adományozási programunknak köszönhetően egész évben támogatást nyújtunk számukra többek között tartós élelmiszerek és nem élelmiszer jellegű adományok formájában. A mostani alkalom azért is különleges számunkra, mert ezúttal nemcsak vállalatként teszünk jót, hanem dolgozóink közvetlenül is hozzájárultak ahhoz, hogy a nehezebb helyzetben élő emberek mindennapjai könnyebbek legyenek. Büszkék vagyunk a Lidl csapatára, akik nemcsak a munkahelyükön, de a közösségért végzett munkájukban is kiemelkedőt nyújtanak”
– nyilatkozta Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.
Dr. Szilágyi Béla, a Baptista Szeretetszolgálat elnöke hozzátette:
“Hálásan köszönjük a Lidl Magyarországnak, hogy évek óta fáradhatatlanul támogatnak minket, illetve rajtunk keresztül a nehéz sorsú embertársainkat. Külön köszönjük, hogy ezúttal a cég dolgozói is segítettek csakúgy, ahogyan a Cipősdoboz Akció esetében is. A ruhaadománnyal az ország 23 legelmaradottabb településén fogunk segíteni, ott, ahol évek óta jelen vagyunk és felkaroljuk a szegényeket.”
Az adományok már úton vannak – Mátészalkától Tatárszentgyörgyön át egészen Győrig és Székesfehérvárig – ahol a Baptista Szeretetszolgálat gondoskodik arról, hogy a felajánlások megfelelő helyre kerüljenek.
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad 2026-ra is a kiskereskedelmi különadó
A magyar gazdaság szereplői és a lakosság számára is jelentős…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság követeli az árréscsökkentés eltörlését
Az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított Magyarország ellen az élelmiszerekre,…
Tovább olvasom >Drágult a tej, csökkent a túró: átalakulóban a hazai tejtermékpiac
A hazai tejtermékek ára 2025 első felében jelentős éves drágulást…
Tovább olvasom >