Összefogott a PENNY és a Munch: élelmiszermentéssel a pazarlás ellen
Újabb lépést tesz a PENNY a fenntarthatóságért, ugyanis 2023. április 17-től az áruházlánc is csatlakozik a Munch ételmentő platformhoz. Az indulást követően két budapesti üzletben juthatnak minimum 50 százalékkal kedvezményesebb áron meglepetés ételcsomagokhoz a környezettudatos vásárlók. A három hónapos tesztidőszak lejártát követően pedig további egységeket vonhatnak be a kezdeményezésbe.
Folyamatosan azon dolgozik a PENNY, hogy ne csupán termékkínálatában, hanem működésében is kiemelkedő szerepet kapjon a tudatosság és a fenntarthatóság. Ezzel a törekvéssel összhangban a hazai áruházlánc együttműködési megállapodást írt alá a Munch online platformmal, hogy közösen lépjenek fel az élelmiszerpazarlás ellen. Az április 17-i indulás napjától Budapesten, a Lehel téri és a József körúti PENNY-üzletekben háromféle munch csomagból választhatnak a vásárlók. A kínálatban szerepelnek majd zöldség-gyümölcs, szárazáru és vegyes meglepetés összeállítások is, amelyek a termékek eredeti értékéhez képest legalább 50 százalékos kedvezménnyel érhetők el. Így ezek megvásárlásával nem csupán az ételpazarlás ellen tehetnek a vásárlók, de jelentős összegeket is megtakaríthatnak a bevásárlás során.
“Büszkék vagyunk rá, hogy egy újabb lépést tehetünk a kitűzött fenntarthatósági törekvéseink felé, hiszen így még több terméket menthetünk meg a kidobástól. Már korábban elindítottuk a Girbe-gurba termékeink értékesítését, amelynek keretén belül a külsőre nem tökéletes, ám minőségre kiváló beltartalmú zöldségeket és gyümölcsöket kínálunk kedvezményes áron a vásárlóinknak. Ennek tökéletes kiegészítője a Munch nagyszerű kezdeményezése, hiszen ezzel egy újabb pénztárcabarát megoldást kínálhatunk”
– nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
A Munch az élelmiszermentés egy játékos formáját kínálja. Az érdeklődők a Munch alkalmazáson keresztül egy úgynevezett „meglepetéscsomagot” vásárolnak meg előre, amelyet az előzetesen megadott idősávban az üzletben vagy étteremben vehetnek át. Ezekbe a csomagokba rövid lejárati idővel rendelkező, vagy fogyasztásra még teljes mértékben alkalmas, de nem szabványos külalakú termékek kerülnek.
„A Munch és PENNY együttműködésében hatalmas lehetőség rejlik, hiszen egy országos lefedettséggel rendelkező partnerrel bővültünk, miközben az ételmentő közösségünk tagjai már átlépték itthon az 500 000 embert, akik minden városban várják a lehetőségeket. Ugyan még csak két boltban tesztelünk, de bízunk benne, hogy a mostani együttműködés csak a kezdete egy hosszútávú partnerségnek és szépen fokozatosan sikerül minél több boltban bevezetni az ételmentő szolgáltatást.”
– mondta Perepelica Kirill, a Munch társalapítója
A Munch által életre hívott ételmentéshez nem csupán hazai PENNY-üzletek csatlakoznak: egy hete már elérhető a cseh PENNY-nél, illetve a cégcsoporton belül jelenleg a csehországi és szlovákiai Billa üzletlánccal is folynak tárgyalások. Így a PENNY magyarországi leányvállalata már egy nemzetközi, REWE-csoport szintű együttműködés elindítója lehetett.
Kapcsolódó cikkeink
Már több mint egy hónapja lehet a PENNY-ből otthonra is rendelni!
„Több mint egy hónapja, hogy országosan is elindultunk a házhoz…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >