Összefogott a PENNY és a Munch: élelmiszermentéssel a pazarlás ellen
Újabb lépést tesz a PENNY a fenntarthatóságért, ugyanis 2023. április 17-től az áruházlánc is csatlakozik a Munch ételmentő platformhoz. Az indulást követően két budapesti üzletben juthatnak minimum 50 százalékkal kedvezményesebb áron meglepetés ételcsomagokhoz a környezettudatos vásárlók. A három hónapos tesztidőszak lejártát követően pedig további egységeket vonhatnak be a kezdeményezésbe.

Kezdetben két budapesti áruházban érhető el az egyre sikeresebb ételmentő szolgáltatás
Folyamatosan azon dolgozik a PENNY, hogy ne csupán termékkínálatában, hanem működésében is kiemelkedő szerepet kapjon a tudatosság és a fenntarthatóság. Ezzel a törekvéssel összhangban a hazai áruházlánc együttműködési megállapodást írt alá a Munch online platformmal, hogy közösen lépjenek fel az élelmiszerpazarlás ellen. Az április 17-i indulás napjától Budapesten, a Lehel téri és a József körúti PENNY-üzletekben háromféle munch csomagból választhatnak a vásárlók. A kínálatban szerepelnek majd zöldség-gyümölcs, szárazáru és vegyes meglepetés összeállítások is, amelyek a termékek eredeti értékéhez képest legalább 50 százalékos kedvezménnyel érhetők el. Így ezek megvásárlásával nem csupán az ételpazarlás ellen tehetnek a vásárlók, de jelentős összegeket is megtakaríthatnak a bevásárlás során.
“Büszkék vagyunk rá, hogy egy újabb lépést tehetünk a kitűzött fenntarthatósági törekvéseink felé, hiszen így még több terméket menthetünk meg a kidobástól. Már korábban elindítottuk a Girbe-gurba termékeink értékesítését, amelynek keretén belül a külsőre nem tökéletes, ám minőségre kiváló beltartalmú zöldségeket és gyümölcsöket kínálunk kedvezményes áron a vásárlóinknak. Ennek tökéletes kiegészítője a Munch nagyszerű kezdeményezése, hiszen ezzel egy újabb pénztárcabarát megoldást kínálhatunk”
– nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
A Munch az élelmiszermentés egy játékos formáját kínálja. Az érdeklődők a Munch alkalmazáson keresztül egy úgynevezett „meglepetéscsomagot” vásárolnak meg előre, amelyet az előzetesen megadott idősávban az üzletben vagy étteremben vehetnek át. Ezekbe a csomagokba rövid lejárati idővel rendelkező, vagy fogyasztásra még teljes mértékben alkalmas, de nem szabványos külalakú termékek kerülnek.
„A Munch és PENNY együttműködésében hatalmas lehetőség rejlik, hiszen egy országos lefedettséggel rendelkező partnerrel bővültünk, miközben az ételmentő közösségünk tagjai már átlépték itthon az 500 000 embert, akik minden városban várják a lehetőségeket. Ugyan még csak két boltban tesztelünk, de bízunk benne, hogy a mostani együttműködés csak a kezdete egy hosszútávú partnerségnek és szépen fokozatosan sikerül minél több boltban bevezetni az ételmentő szolgáltatást.”
– mondta Perepelica Kirill, a Munch társalapítója
A Munch által életre hívott ételmentéshez nem csupán hazai PENNY-üzletek csatlakoznak: egy hete már elérhető a cseh PENNY-nél, illetve a cégcsoporton belül jelenleg a csehországi és szlovákiai Billa üzletlánccal is folynak tárgyalások. Így a PENNY magyarországi leányvállalata már egy nemzetközi, REWE-csoport szintű együttműködés elindítója lehetett.
Kapcsolódó cikkeink
Így tart nyitva a PENNY a március 15.-i hétvégén
A PENNY Magyarország jelentős árfagyasztási intézkedést vezetett be: a vállalat…
Tovább olvasom >Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >Infláció-stopot hirdetett a PENNY
Befagyasztotta az árakat a húskészítmény-választék 70%-ánál a PENNY Magyarország, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >