Összefogás a túlzott alkoholfogyasztás megelőzésére
A mértéktelen alkoholfogyasztással szemben hívott életre együttműködést a Heineken Hungária Zrt., az Európai Ifjúsági Kutató-, Szervezetfejlesztő és Kommunikációs Központ (EIKKA), az Est Média Group és a Sziget Kft.
A „Tudod hol a határ? Láss tisztán, dönts felelősséggel!” szlogennel futó program az alkoholproblémák kialakulásának szempontjából legkritikusabbnak tekinthető fiatalfelnőtt korosztály figyelmét kívánja felhívni a mértéktelen és felelőtlen alkoholfogyasztás veszélyeire. A nyári fesztiválok idejére időzített kezdeményezés újszerűsége abban rejlik, hogy a közös célért látszólag egymástól távol álló szervezetek vállalták a csapatmunkát: az alkoholgyártó, a fiatalfelnőttek életmódját kutató szociológus társaság, a fiatalok közösségi szórakozásának teret biztosító programszervező és a programokat kommunikáló médiatulajdonos.
A program keretében elindított weboldalon (www.holahatar.hu) a fiatalok megtalálhatják az alkoholfogyasztással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat. A körültekintő fogyasztói döntések elősegítése érdekében a program a fiatalok helyes életvezetése mellett a témával foglalkozó szakemberek és a média munkáját is segíti: olyan adatokat kíván összegyűjteni, amelyek lehetővé teszik a fiatalfelnőttekre jellemző feszültségoldó technikák közül az alkoholfogyasztási szokások, tendenciák és motivációk mélyebb megismerését.
A kutatássorozat kiemelt figyelemmel kíséri a fesztiválok közönségét: az EIKKA szociológusai a soproni VOLT után a Heineken Balaton Sound fesztiválon is interjúznak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >