Összefog a Tisza, a Senior és a Méta
A nyolcvanas évek ikonikus szabadidőruha-márkái, a Senior® és Méta® novemberi indulásuk után egy hónappal máris összefogtak a stílus „nagy öregjével”. 2010. decemberében együttműködésről állapodott meg a Senior és Méta szabadidőruhák gyártója, a SeMe Original Kft. és a Tisza Cipőket előállító Clash Kft.
Első lépésként a Tisza budapesti üzleteinek polcaira kerülnek a Senior és Méta szabadidőruháiból egyes fazonok. „Örömmel üdvözöltük a hasonló életérzést sugárzó és értékeket képviselő magyar szabadidőruhák újraélesztését. Azt gondoltuk, hogy márkáink erősítik és kiegészítik egymást”- nyilatkozta Vidák László, a Clash Kft. tulajdonosa.
Alig egy hónapja jött ki a hír, hogy a TV Tornás Senior-, és a Skála Coop reklámokból ismert Méta sportruhák újra kaphatóak, a két márka gyártója máris újabb információval szolgál: együttműködésbe kezdenek a hasonló értékeket képviselő Tisza Cipővel. „Meglepődve, de örömmel fogadtuk a Tisza megkeresését, mert szeretjük és tiszteljük azt, amik ők csinálnak. A versengés helyett az összefogásban látjuk márkáink sikeres jövőjét. Termékeink kiegészítik egymást, így tetőtől talpig magyar minőségi termékekbe öltözhetnek nem csak a fiatalok, de a nosztalgiát kedvelő idősebbek is”- mondta el Belicza Bea, a Senior és a Méta márkákat forgalmazó SeMe Original Kft. képviselője.
A Tisza 2003-as elindulása óta több megkeresést is kapott különböző termékek forgalmazására, ám eddig elzárkózott a másokkal való együttműködési lehetőségek elől. „Működésünk rövid 1 hónapja alatt nagyon sok megkeresés érkezett hozzánk is különböző boltoktól, hogy szívesen értékesítenék ruháinkat”- árulta el Belicza Bea. „Akárcsak a Tisza eddig, mi sem találtuk az ajánlatot tévő márkákban azt a pluszt, amit a magyar cipők gyártója magáénak tudhat. Nyilvánvaló, hogy a Senior és a Méta ugyanazt az élményt kínálja vásárlóinak ruhában, mint a Tisza cipőben.”
A megállapodás első lépéseként a Tisza budapesti üzleteibe került két fazon Senior, és két fazon Méta felső. „Terveink szerint hosszú távú együttműködésünket közös marketinggel, rendezvényekkel, kollekciókkal, a közös életérzés hirdetésével szeretnénk megalapozni. Szeretnénk minél több ruházati terméket látni a fogasainkon, minél több vevőt kiszolgálni mind szabadidő-ruházat, mind cipők, illetve kiegészítők tekintetében”- számolt be Vidák László.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >