Összeállt a foodora és a Spotify
A vezető gyorskereskedelmi platform együttműködést kötött a Spotify-jal, a világ legnépszerűbb zenei előfizetési szolgáltatásával, hogy jelenlegi és új foodora PRO ügyfelei számára hozzáférést kínáljon a Spotify Premium szolgáltatáshoz minden európai piacán, beleértve Magyarországot is.

A vezető gyorskereskedelmi platform együttműködést kötött a Spotify-jal, a világ legnépszerűbb zenei előfizetési szolgáltatásával, hogy jelenlegi és új foodora PRO ügyfelei számára hozzáférést kínáljon a Spotify Premium szolgáltatáshoz minden európai piacán, beleértve Magyarországot is
A partnerség keretében a foodorások a Spotify Premium négy hónapos ingyenes próbaverziójához férhetnek hozzá. Az ajánlat minden foodora PRO tag számára elérhető, aki korábban még nem iratkozott fel a Spotify Premiumra.
- az együttműködés lehetővé teszi a foodora PRO tagok számára, hogy felfedezzék a Spotify Premium szolgáltatását
- az új partnerséggel a foodora célja, hogy gazdagítsa előfizetési modellje, a foodora PRO kínálatát
- ez a legelső partnerség, amelyet a foodora PRO ügyfelei számára indítottak Magyarországon
“Ez az első alkalom, hogy a foodora ilyen jellegű partnerséget kötött PRO ügyfelei számára – egy stratégiai mérföldkő az ügyfélélmény folyamatos javítása és a foodora PRO által kínált kedvezmények bővítése felé. Az együttműködésünk a Spotify-jal nagy előnyökkel jár a foodora felhasználók számára, és előkészíti az utat a jövőbeli hasonló partnerségek előtt.”
– mondta Szauter Zsolt, a foodora marketing igazgatója.
A foodora e-mailben küldi el a PRO felhasználóknak az ajánlat beváltásához szükséges információkat, beleértve a Spotify nyitóoldalára mutató linket, ahol feliratkozhat az ingyenes próbaverzióra.
A foodora PRO-ról
A foodora PRO a foodora előfizetési programja, amely a felhasználók számára lehetővé teszi a folyamatosan kedvezményes, sok esetben ingyenes házhozszállítást, és exkluzív kedvezményeket biztosít az éttermi, élelmiszer és kiskereskedelmi partnerek kínálatához. A foodora és a Spotify közötti együttműködés kibővíti az új és a meglévő foodora PRO felhasználók kedvezményeit, akik a Spotify Premium próbaidőszaka alatt hirdetések nélkül hallgathatják a Spotify több mint 100 millió zeneszámot tartalmazó katalógusát, 6 millió podcastjét és 350.000 hangoskönyvét.
Kapcsolódó cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Idén magához térhet a spanyol online élelmiszerpiac
Két év csökkenés után újra növekedésnek indulhat a spanyol online…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >