Összeállt a foodora és a Spotify
A vezető gyorskereskedelmi platform együttműködést kötött a Spotify-jal, a világ legnépszerűbb zenei előfizetési szolgáltatásával, hogy jelenlegi és új foodora PRO ügyfelei számára hozzáférést kínáljon a Spotify Premium szolgáltatáshoz minden európai piacán, beleértve Magyarországot is.
A partnerség keretében a foodorások a Spotify Premium négy hónapos ingyenes próbaverziójához férhetnek hozzá. Az ajánlat minden foodora PRO tag számára elérhető, aki korábban még nem iratkozott fel a Spotify Premiumra.
- az együttműködés lehetővé teszi a foodora PRO tagok számára, hogy felfedezzék a Spotify Premium szolgáltatását
- az új partnerséggel a foodora célja, hogy gazdagítsa előfizetési modellje, a foodora PRO kínálatát
- ez a legelső partnerség, amelyet a foodora PRO ügyfelei számára indítottak Magyarországon
“Ez az első alkalom, hogy a foodora ilyen jellegű partnerséget kötött PRO ügyfelei számára – egy stratégiai mérföldkő az ügyfélélmény folyamatos javítása és a foodora PRO által kínált kedvezmények bővítése felé. Az együttműködésünk a Spotify-jal nagy előnyökkel jár a foodora felhasználók számára, és előkészíti az utat a jövőbeli hasonló partnerségek előtt.”
– mondta Szauter Zsolt, a foodora marketing igazgatója.
A foodora e-mailben küldi el a PRO felhasználóknak az ajánlat beváltásához szükséges információkat, beleértve a Spotify nyitóoldalára mutató linket, ahol feliratkozhat az ingyenes próbaverzióra.
A foodora PRO-ról
A foodora PRO a foodora előfizetési programja, amely a felhasználók számára lehetővé teszi a folyamatosan kedvezményes, sok esetben ingyenes házhozszállítást, és exkluzív kedvezményeket biztosít az éttermi, élelmiszer és kiskereskedelmi partnerek kínálatához. A foodora és a Spotify közötti együttműködés kibővíti az új és a meglévő foodora PRO felhasználók kedvezményeit, akik a Spotify Premium próbaidőszaka alatt hirdetések nélkül hallgathatják a Spotify több mint 100 millió zeneszámot tartalmazó katalógusát, 6 millió podcastjét és 350.000 hangoskönyvét.
Kapcsolódó cikkeink
Már több mint egy hónapja lehet a PENNY-ből otthonra is rendelni!
„Több mint egy hónapja, hogy országosan is elindultunk a házhoz…
Tovább olvasom >foodora: Magyar felhasználótól jött az év legnagyobb rendelése
Rekordgyorsan, kevesebb mint 4 perc alatt kiszállított étel, egy millió…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >