„Oscart” nyert a Soproni sörmárka
Az egyik legnevesebb marketingversenyen győzött a Soproni márka, vagyis Platina Effiet kapott, hosszútávú és hatékony kommunikációjával. Az Effie az egyetlen, több országban meghirdetett szakmai megmérettetés, ahol a marketingcélok hatékony megvalósítása áll a középpontban.
Az elmúlt években, a Soproni márka olyan változáson ment át a magyar sörök között, amely nem sok márkának adatik meg, vagyis a csökkenő volumentendenciát nem csak megállította, de meg is fordította és újra nyerő pályára került. Néhány év alatt a Soproni sör innovatív, egyedülálló és izgalmas szereplővé nőtt ki a sörpiacon, köszönhetően a széles és változatos portfóliójának.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, amit a Soproni márkával és az „Ami közös bennünk” kampánnyal az elmúlt években elértünk. Ehhez valós összefogás kellett, minden kolléga kivette benne a részét, így ez nem csak a marketing csapatnak elismerés. Néhány év alatt nagyot fordult velünk a sörpiac, hiszen egy-két gyengébb innováció után a radlerekkel abszolút piacvezetők vagyunk, a fogyasztók nagyon szeretik a haza ízeket, mint a Soproni Meggy-citrom 0,0% vagy a Bodza-citrom” – mondta Balogh Barbara, a HEINEKEN Hungária Marketing igazgatója. „De, aminek köszönhetően leginkább csillog a szeme a kollégáknak, az a Soproni Óvatos Duhaj család. Azt hiszem, egy kereskedelmi képviselőnk sem fogja elfelejteni, amikor a 2017-es bevezetés után, a Soproni Óvatos Duhaj IPA akkora siker lett – és ezzel készlethiány is – hogy az utcán kergették a kollégákat, hogy mikor tudunk újra szállítani a boltokba. Ekkor még a marketing kampányt is le kellett állítanunk, hogy beérjük magunkat és ki tudjuk szolgálni a piacot. Ilyet nem sok marketinges élhet meg!”
Az IPA-val nem állt meg a sörkülönlegességek sora a Soproninál, ezt követte a Démon újra pozicionálása, az American Pale Ale (APA) bevezetése, majd a piacot letaroló Meggy Ale és az I. Soproni Sörverseny győztese, a Porter. A Soproni Radlerek stabilan vezetik az alkoholmentes radler piacot, meggy és bodza variánsai pedig 100%-ban magyar gyümölccsel készülnek. A hosszútávú sikeresség díjazása mellett a Soproni APA bevezetőkampány Bronz Effiet nyert, ami csak pont volt az i-re.
A HEINEKEN Hungária 2012 óta fejleszti közösen kampányait az ACG kreatívügynökséggel, az említett kampányokon pedig a Publicis Groupe / Starcom, Bistro és az Uniomedia is partnereik voltak.
Kapcsolódó cikkeink
A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >