Országszerte több mint 100 Aldi üzletnél lesz leadható a használt étolaj
Bővíti együttműködését az Aldi Magyarország a Biofilter Környezetvédelmi Zrt.-vel, országszerte az áruházlánc több mint 100 üzleténél teszik lehetővé a használt étolaj visszagyűjtését.

Több mint 100 Aldi üzlet vesz részt az étolaj visszagyűjtésében
A két vállalat hétfői közleményében felidézte, hogy 2020 decemberében kezdték meg az együttműködést, amelynek során az áruházlánc 11 üzleténél helyeztek el a használt sütőzsiradék leadására alkalmas konténereket. A vásárlók körében népszerű lett a leadási lehetőség, már a telepítés utáni hetekben folyamatosan nőtt a leadott mennyiség, egyes üzleteknél naponta háromszor is megteltek a gyűjtők. Az Aldi és a Biofilter így havonta több tonna étolaj környezetbe jutását akadályozta meg.
Az egyéves tesztidőszak tapasztalatai alapján az Aldi úgy döntött, hogy országszerte valamennyi olyan üzleténél lehetővé teszi a használt étolaj leadását, ahol lehetőség van a tárolók elhelyezésére. A telepítés után az áruházlánc 152 üzletéből több mint 100 áruháznál lesz leadható műanyag palackban a sütőolaj.
Decemberben 20 áruháznál telepítik a gyűjtőket, a többi üzletnél pedig a következő hónapokban helyezik ki a bejárathoz közeli, frekventált helyeken.
A tájékoztatás szerint a használt sütőolaj gyűjtése és leadása egyszerű, a kihűlt étkezési olajat elég egy műanyag palackba visszatölteni, majd az áruházaknál kihelyezett tárolókba dobni; az elszállításról és az újrahasznosításról az országos begyűjtőhálózattal rendelkező Biofilter Zrt. gondoskodik. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Bővülő kereslet, változó klíma, új technológiák a hazai növényolajiparban
A palackozott étolaj és a finomított ömlesztett olaj piaca nemzetközi…
Tovább olvasom >KMÉ-védjegy: minőség és egyediség a hazai élelmiszeriparban
A magyar élelmiszeriparban mintegy 50 különböző tanúsító védjegy található, amelyek többsége…
Tovább olvasom >Az ALDI-üzletek harmadánál napelem fog működni
Folytatja a napelemek telepítését az ALDI Magyarország: az áruházlánc a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >