Országszerte elérhető lesz a Despar Italia üzleteiben az S-Budget márka
Az olasz Despar Italia, az SPAR koncesszió tulajdonosa, országosan elérhetővé teszi a költséghatékony S-Budget saját márkás termékeket, amelyek kedvező áron kínálnak minőséget.
2025 első negyedévének végére az eddig csak az észak-olasz régióiban – Veneto, Trentino-Alto Adige, Friuli-Venezia Giulia, Emilia-Romagna és Lombardia tartományban – kapható S-Budget márka termékei valamennyi Despar Italia üzletben elérhetők lesznek.
A vásárlóknak akár 30%-os megtakarítást hozó S-Budget termékek induló kínálata több mint 250 élelmiszer- és non-food terméket tartalmaz, és a kör fokozatosan bővül majd.
A Despar Italia saját márkás termékei erőteljes növekedést mutatnak: piacrészesedésük 2024-ben 1,2%-kal 23,9%-ra nőtt, míg éves forgalmuk meghaladta az 1 milliárd eurót, ami 7,5%-os értéknövekedést jelent az előző évhez képest.
Új termékek és fejlesztések
Az S-Budget országos bevezetésével párhuzamosan a Despar Italia új termékeket – például kézzel készített prémium tarallit, biojoghurtot és fehérjével dúsított tésztát – is piacra dob. 2025-ben a „Free From” glutén- és laktózmentes termékvonal megújul, valamint a funkcionális és rövid ellátási láncban beszerzett helyi prémium termékekre fókuszálva körülbelül 200 új SKU-val bővül.
A vállalat 2025 végére 25%-ra kívánja növelni saját márkás termékeinek piaci részesedését.
A Despar indulásának 65. évfordulója alkalmából februárban országos nyereményjátékot indít, valamint 25%-kal növeli reklámbüdzséjét, fókuszálva a televíziós, rádiós és közösségi média hirdetésekre.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Olaszországban elégedetlenek a nyári idegenforgalmi szezonnal
Közel 13 millió jármű mozgott a mostani hétvégén az olaszországi…
Tovább olvasom >Okoskukát vezet be az olasz Unicoop Firenze
Az olasz Unicoop Firenze kiskereskedelmi lánc új, mesterséges intelligencia alapú…
Tovább olvasom >Repülőn is jöhet a bor Olaszországból
Jelentősen egyszerűsödhet a beszállás az olasz repülőtereken: az új generációs…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >