Országszerte elérhető lesz a Despar Italia üzleteiben az S-Budget márka

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 01. 23. 09:36

Az olasz Despar Italia, az SPAR koncesszió tulajdonosa, országosan elérhetővé teszi a költséghatékony S-Budget saját márkás termékeket, amelyek kedvező áron kínálnak minőséget.

2025 első negyedévének végére az eddig csak az észak-olasz régióiban – Veneto, Trentino-Alto Adige, Friuli-Venezia Giulia, Emilia-Romagna és Lombardia tartományban – kapható S-Budget márka termékei valamennyi Despar Italia üzletben elérhetők lesznek.

A vásárlóknak akár 30%-os megtakarítást hozó S-Budget termékek induló kínálata több mint 250 élelmiszer- és non-food terméket tartalmaz, és a kör fokozatosan bővül majd.

A Despar Italia saját márkás termékei erőteljes növekedést mutatnak: piacrészesedésük 2024-ben 1,2%-kal 23,9%-ra nőtt, míg éves forgalmuk meghaladta az 1 milliárd eurót, ami 7,5%-os értéknövekedést jelent az előző évhez képest.

Új termékek és fejlesztések

Az S-Budget országos bevezetésével párhuzamosan a Despar Italia új termékeket – például kézzel készített prémium tarallit, biojoghurtot és fehérjével dúsított tésztát – is piacra dob. 2025-ben a „Free From” glutén- és laktózmentes termékvonal megújul, valamint a funkcionális és rövid ellátási láncban beszerzett helyi prémium termékekre fókuszálva körülbelül 200 új SKU-val bővül.

A vállalat 2025 végére 25%-ra kívánja növelni saját márkás termékeinek piaci részesedését.

A Despar indulásának 65. évfordulója alkalmából februárban országos nyereményjátékot indít, valamint 25%-kal növeli reklámbüdzséjét, fókuszálva a televíziós, rádiós és közösségi média hirdetésekre.

ESM

Kapcsolódó cikkeink