Országszerte elérhető lesz a Despar Italia üzleteiben az S-Budget márka
Az olasz Despar Italia, az SPAR koncesszió tulajdonosa, országosan elérhetővé teszi a költséghatékony S-Budget saját márkás termékeket, amelyek kedvező áron kínálnak minőséget.
2025 első negyedévének végére az eddig csak az észak-olasz régióiban – Veneto, Trentino-Alto Adige, Friuli-Venezia Giulia, Emilia-Romagna és Lombardia tartományban – kapható S-Budget márka termékei valamennyi Despar Italia üzletben elérhetők lesznek.
A vásárlóknak akár 30%-os megtakarítást hozó S-Budget termékek induló kínálata több mint 250 élelmiszer- és non-food terméket tartalmaz, és a kör fokozatosan bővül majd.
A Despar Italia saját márkás termékei erőteljes növekedést mutatnak: piacrészesedésük 2024-ben 1,2%-kal 23,9%-ra nőtt, míg éves forgalmuk meghaladta az 1 milliárd eurót, ami 7,5%-os értéknövekedést jelent az előző évhez képest.
Új termékek és fejlesztések
Az S-Budget országos bevezetésével párhuzamosan a Despar Italia új termékeket – például kézzel készített prémium tarallit, biojoghurtot és fehérjével dúsított tésztát – is piacra dob. 2025-ben a „Free From” glutén- és laktózmentes termékvonal megújul, valamint a funkcionális és rövid ellátási láncban beszerzett helyi prémium termékekre fókuszálva körülbelül 200 új SKU-val bővül.
A vállalat 2025 végére 25%-ra kívánja növelni saját márkás termékeinek piaci részesedését.
A Despar indulásának 65. évfordulója alkalmából februárban országos nyereményjátékot indít, valamint 25%-kal növeli reklámbüdzséjét, fókuszálva a televíziós, rádiós és közösségi média hirdetésekre.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >