Országszerte elérhető lesz a Despar Italia üzleteiben az S-Budget márka
Az olasz Despar Italia, az SPAR koncesszió tulajdonosa, országosan elérhetővé teszi a költséghatékony S-Budget saját márkás termékeket, amelyek kedvező áron kínálnak minőséget.
2025 első negyedévének végére az eddig csak az észak-olasz régióiban – Veneto, Trentino-Alto Adige, Friuli-Venezia Giulia, Emilia-Romagna és Lombardia tartományban – kapható S-Budget márka termékei valamennyi Despar Italia üzletben elérhetők lesznek.
A vásárlóknak akár 30%-os megtakarítást hozó S-Budget termékek induló kínálata több mint 250 élelmiszer- és non-food terméket tartalmaz, és a kör fokozatosan bővül majd.
A Despar Italia saját márkás termékei erőteljes növekedést mutatnak: piacrészesedésük 2024-ben 1,2%-kal 23,9%-ra nőtt, míg éves forgalmuk meghaladta az 1 milliárd eurót, ami 7,5%-os értéknövekedést jelent az előző évhez képest.
Új termékek és fejlesztések
Az S-Budget országos bevezetésével párhuzamosan a Despar Italia új termékeket – például kézzel készített prémium tarallit, biojoghurtot és fehérjével dúsított tésztát – is piacra dob. 2025-ben a „Free From” glutén- és laktózmentes termékvonal megújul, valamint a funkcionális és rövid ellátási láncban beszerzett helyi prémium termékekre fókuszálva körülbelül 200 új SKU-val bővül.
A vállalat 2025 végére 25%-ra kívánja növelni saját márkás termékeinek piaci részesedését.
A Despar indulásának 65. évfordulója alkalmából februárban országos nyereményjátékot indít, valamint 25%-kal növeli reklámbüdzséjét, fókuszálva a televíziós, rádiós és közösségi média hirdetésekre.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Egész Délkelet-Európára kiterjeszti hibrid diszkontkoncepcióját az Eurospin
Az Eurospin olasz diszkontkereskedő Délkelet-Európában terjeszkedik. Az észak-olasz kiskereskedő helyi…
Tovább olvasom >30 millió euró beruházásával bővíti olaszországi tésztagyártását a Barilla
A Barilla 30 millió eurót invesztál a dél-olaszországi Foggia városában…
Tovább olvasom >Az olasz fogyasztóknak fontosabb a kényelem, mint az ár
Az Altroconsumo olasz fogyasztóvédelmi szervezet felmérése szerint a szupermarket vásárlók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Laboratóriumi marhazsírral lépne az európai piacra a Mosa Meat
A holland Mosa Meat kérelmet nyújtott be az Európai Bizottsághoz…
Tovább olvasom >United Illusions: Új fejezet nyílik a filmgyártásban Magyarországon
Január 16-án nyitotta meg kapuit United Illusions néven Magyarország első,…
Tovább olvasom >Népszerű a mobilbankos nyugdíjbiztosítás
Hamar népszerűvé vált a K&H-nál a mobilbankos nyugdíjbiztosítás: indulása óta…
Tovább olvasom >