Országszerte 90 Rossmann üzletben érhetőek el Ördög Nóra sminktermékei
Szintet lépett Ördög Nóra és a Helia-D közös sminkmárkája. A NORA Beauty termékeivel októbertől országszerte 90 hazai Rossmann üzletben találkozhatnak az érdeklődők. A márka egy évvel ezelőtt még kis tálcán, majd ideiglenes displayen, most pedig már valódi sminkállvánnyal a legnagyobb kozmetikai márkák között, teljes termékpalettával várja a vásárlókat. A márka kínálatában több újdonsággal is találkozhatnak az érdeklődők: az otthoni köröm-lakkzselé kollekcióval és a NORA szem duo pennel bővült a szortiment.
Októbertől újabb harminc Rossmann üzlet polcain váltak elérhetővé Ördög Nóra és a Helia-D közös sminkkollekciójának termékei. Ennek köszönhetően országszerte, immár 90 drogériában található meg a márka teljes kínálata, így minden vásárló könnyedén megtalálhatja a keresett termékeket és a saját színtípusának megfelelő árnyalatokat.
A NORA Beauty sikerre vitte, ami minden dekorkozmetikai márka álma
„A kezdetektől hittünk a NORA Beauty sikerében, viszont számunkra is elképesztő, hogy mindössze egy év alatt sikerült elérni, ami a legtöbb dekorkozmetikai márka álma. Bízom benne, hogy a jövőben is hasonlóan szép eredményeket tudunk elérni a márka életében”
– emelte ki Budaházy Péter, a Helia-D tulajdonos-ügyvezető igazgatója.
A márka nagyjából egy évvel ezelőtt még csak kis tálcákon jelent meg a Rossmann üzleteiben, ezt követően ideiglenes display állványokon találkozhattunk velük, idén októbertől pedig már a legnagyobb sminkmárkák között kapott állandó helyet.
„Rendkívül büszkék vagyunk rá, hogy a Rossmann üzletekben végre egy magyar márka is képviselteti magát a legnagyobb sminkmárkák között, egy állandó dekorkozmetikai sminkállvánnyal”
– tette hozzá Flórián László, a Rossmann ügyvezető igazgatója.
A lépés azért is különösen innovatív, mert Magyarországon korábban még nem gyártottak hasonló dekorkozmetikai állványt – általában véve ez az egyik legnagyobb gátja annak, hogy új márkák erre a piacra lépjenek – ráadásul ez a márka és a Rossmann közös fejlesztésű eszköze, amin QR kóddal könnyen elérhető tartalmak is megtalálhatóak a termékekről. Az állvány közepén található bemutató rész kidolgozása is kiemelkedik a többi dekorkozmetikai állvány központi részétől.
Egyszerű és praktikus megoldás: NORA szem duo pen
Szintén októbertől a márka kínálatába két új termék is bekerült: az egyik egy szemhéjpúder applikátor duo, a NORA szem duo pen, aminek különlegessége, hogy cserélhető patronnal rendelkezik. Ez azt jelenti, hogy a termék kifogyásakor nem kell az egészet újra megvennünk, elengedő a színt tartalmazó patronból újat beszerezni. Ez nem csak praktikus, hanem költségbarát és tudatos választás. Továbbá azt is lehetővé teszi, hogy kísérletezni tudjunk az elérhető színekkel.
„Nem győzöm hangsúlyozni, hogy mennyire odavagyok az okos és kompakt megoldásokért. Minden új termék megálmodásakor kiemelt figyelmet fordítunk ezekre a jellemzőkre. A szem duo pen tökéletes megoldás a rohanó hétköznapokra, ugyanis használata rendkívül egyszerű és gyors”
– emelte ki Ördög Nóra, a NORA Beauty márka alapító-tulajdonosa.
Professzionális körömápolás az otthon kényelmében
A másik újdonság a márka életében az otthoni köröm-lakkzselé kollekció, amely kategória hazánkban először kerül fel a drogériák polcaira. A NORA Beauty és a Rossmann ezáltal közelebb hozta a professzionális körömápolást a vásárlókhoz. A márka vadonatúj LED-fényre kötő lakkzselé kollekciója azoknak a nőknek szól, akik egyébként is otthon lakkozzák körmeiket vagy éppen idő hiányában nem tudnak eljutni manikűröshöz.
A NORA Beauty termékek a hétköznapi nőknek készülnek, hogy akár néhány perc ráfordított idővel magabiztosabbnak érezhessék magukat a rohanó mindennapokban.
Kapcsolódó cikkeink
Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >