Országszerte 300.000 ingyen pohár sörrel és tanácsadással kész segíteni az újranyitó vendéglátóhelyeket a Dreher Sörgyárak
3000 vendéglátóhelynek kész segíteni egy-egy ingyen hordó sörrel a Dreher Sörgyárak. Az akció célja, hogy a veszélyhelyzet miatt nehéz helyzetbe került vendéglátóegységek a lehető legnagyobb eséllyel tudjanak talpra állni. Az újranyitást támogatva a sörgyár szakemberei tájékoztató kiadványokkal és oktatással segítik a sörcsapok szakszerű és higiénikus használatát.
„Számos partnerünknél láttuk az elmúlt hetekben, hogy milyen súlyos veszteséggel járt a koronavírus miatti zárva tartás. Ebben az időszakban a fel nem használt sörök visszavásárlásával és szakmai tanácsadással igyekeztünk segíteni nekik. Most, a sikeres újranyitás érdekében úgy látjuk, hogy a tájékoztató kiadványaink és szakértőink segítsége mellett az ingyen sör felajánlásával segíthetjük őket leginkább abban, hogy mihamarabb visszanyerjék fogyasztóikat és a hazai vendéglátás ismét a minőségi, együtt töltött időről szólhasson” – mondta Gyovai Györgyi, a Dreher Sörgyárak értékesítési igazgatója.
Az országos kezdeményezésben egy korsó, a promócióban résztvevő sör vásárlása mellé ingyen jár a vásárolt sörtől függően egy pohár Dreher, Kőbányai vagy Arany Ászok márkából a vendégeknek. A vállalat emellett ingyen biztosítja a sörcsapok szakszerű használatához szükséges tanácsadást és műszaki támogatást, valamint a vendégtérben elhelyezhető Covid-19 információs plakátokat.
Kapcsolódó cikkeink
Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >