Országszerte 300.000 ingyen pohár sörrel és tanácsadással kész segíteni az újranyitó vendéglátóhelyeket a Dreher Sörgyárak
3000 vendéglátóhelynek kész segíteni egy-egy ingyen hordó sörrel a Dreher Sörgyárak. Az akció célja, hogy a veszélyhelyzet miatt nehéz helyzetbe került vendéglátóegységek a lehető legnagyobb eséllyel tudjanak talpra állni. Az újranyitást támogatva a sörgyár szakemberei tájékoztató kiadványokkal és oktatással segítik a sörcsapok szakszerű és higiénikus használatát.
„Számos partnerünknél láttuk az elmúlt hetekben, hogy milyen súlyos veszteséggel járt a koronavírus miatti zárva tartás. Ebben az időszakban a fel nem használt sörök visszavásárlásával és szakmai tanácsadással igyekeztünk segíteni nekik. Most, a sikeres újranyitás érdekében úgy látjuk, hogy a tájékoztató kiadványaink és szakértőink segítsége mellett az ingyen sör felajánlásával segíthetjük őket leginkább abban, hogy mihamarabb visszanyerjék fogyasztóikat és a hazai vendéglátás ismét a minőségi, együtt töltött időről szólhasson” – mondta Gyovai Györgyi, a Dreher Sörgyárak értékesítési igazgatója.
Az országos kezdeményezésben egy korsó, a promócióban résztvevő sör vásárlása mellé ingyen jár a vásárolt sörtől függően egy pohár Dreher, Kőbányai vagy Arany Ászok márkából a vendégeknek. A vállalat emellett ingyen biztosítja a sörcsapok szakszerű használatához szükséges tanácsadást és műszaki támogatást, valamint a vendégtérben elhelyezhető Covid-19 információs plakátokat.
Kapcsolódó cikkeink
SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >