Országszerte 300.000 ingyen pohár sörrel és tanácsadással kész segíteni az újranyitó vendéglátóhelyeket a Dreher Sörgyárak
3000 vendéglátóhelynek kész segíteni egy-egy ingyen hordó sörrel a Dreher Sörgyárak. Az akció célja, hogy a veszélyhelyzet miatt nehéz helyzetbe került vendéglátóegységek a lehető legnagyobb eséllyel tudjanak talpra állni. Az újranyitást támogatva a sörgyár szakemberei tájékoztató kiadványokkal és oktatással segítik a sörcsapok szakszerű és higiénikus használatát.
„Számos partnerünknél láttuk az elmúlt hetekben, hogy milyen súlyos veszteséggel járt a koronavírus miatti zárva tartás. Ebben az időszakban a fel nem használt sörök visszavásárlásával és szakmai tanácsadással igyekeztünk segíteni nekik. Most, a sikeres újranyitás érdekében úgy látjuk, hogy a tájékoztató kiadványaink és szakértőink segítsége mellett az ingyen sör felajánlásával segíthetjük őket leginkább abban, hogy mihamarabb visszanyerjék fogyasztóikat és a hazai vendéglátás ismét a minőségi, együtt töltött időről szólhasson” – mondta Gyovai Györgyi, a Dreher Sörgyárak értékesítési igazgatója.
Az országos kezdeményezésben egy korsó, a promócióban résztvevő sör vásárlása mellé ingyen jár a vásárolt sörtől függően egy pohár Dreher, Kőbányai vagy Arany Ászok márkából a vendégeknek. A vállalat emellett ingyen biztosítja a sörcsapok szakszerű használatához szükséges tanácsadást és műszaki támogatást, valamint a vendégtérben elhelyezhető Covid-19 információs plakátokat.
Kapcsolódó cikkeink
Május 17. ünnep a magyar kisüzemi sörök kedvelői számára
Május 17-én, szombaton újra országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >Befejeződött az RSZKF betegséggel fertőzött telepek felszámolása
A ragadós száj-és körömfájás (RSZKF) harmadik és negyedik kitörésével érintett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >