Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 11. 19. 12:01

November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár nagy bevásárlásaikat is a foodora applikációján keresztül. Az ünnepi időszak közeledtével tényleges segítséget jelenthet a családok számára, hogy a diszkontlánc összes termékkategóriája kényelmesen és gyorsan házhoz rendelhető.

A foodora alkalmazásban elérhető változatos kedvezmények gyakran a PENNY rendelések során is felhasználhatók, így a vásárlók extra kedvezményekben részesülhetnek a foodora felületén

A foodora felületén a vásárlók a PENNY üzletekben elérhető valamennyi termékkategóriából válogathatnak, többek között friss termékekből, tartós élelmiszerekből, különböző pékárukból, italokból vagy készételekből. Az árak változatlanul a boltokban már megszokott alacsony szinten maradnak; a vásárlóknak a megjelölt kosárérték esetén csak a házhozszállításért kell külön díjat fizetniük, ugyanakkor rengeteg időt spórolhatnak.

„A célunk, hogy a PENNY vásárlói számára minden vármegyében elérhető legyen a gyors és kényelmes online bevásárlás, ami különösen fontos a közeledő ünnepi időszakban. Bízunk benne, hogy az országos lefedettség jelentősen megkönnyíti a mindennapjaikat, ugyanis a megszokott pénztárcabarát árakon juthatnak hozzá a termékeinkhez.”

– nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője. 

Különleges ajánlatok és kuponok

A foodora alkalmazásban elérhető változatos kedvezmények gyakran a PENNY rendelések során is felhasználhatók, így a vásárlók extra kedvezményekben részesülhetnek a foodora felületén. Emellett a következő településeken egy hónapig minden esetben ingyenes kiszállítás várja az érdeklődőket:  Ajka, Baja, Balatonfüred, Békéscsaba, Dunakeszi, Dunaújváros, Eger, Göd, Gödöllő, Gyál, Gyöngyös, Kaposvár, Kazincbarcika, Keszthely, Kistarcsa, Kisvárda, Makó, Mosonmagyaróvár, Nagykanizsa, Ózd, Pápa, Salgótarján, Siófok, Sopron, Szekszárd, Szigethalom, Szigetszentmiklós, Tatabánya, Vecsés, Veszprém, Zalaegerszeg.

„Az együttműködésünk a PENNY-vel egyedülálló sikertörténet: több százezer rendelést teljesítettünk eddig, és örömmel látjuk, hogy egyre többen választják a kényelmes online bevásárlást. A foodoránál a legfőbb célunk egy olyan elérhető kényelmi szolgáltatást nyújtani, mellyel nem csak energiát, de rengeteg időt is megspórolunk felhasználóinknak, amit arra fordíthatnak, amire jólesik.”

– tette hozzá Szauter Zsolt, a foodora a marketing igazgatója.

Kényelmes és hatékony megoldás az ünnepi forgatagban

Az online bevásárlás rendkívüli segítséget nyújthat a fogyasztóknak, hogy hatékonyabban tudják intézni a teljeskörű, akár nagy bevásárlásaikat is, amivel időt spórolhatnak az év végéhez közeledve.  Az online szolgáltatással megspórolt idő mellett a megszokott PENNY árakon vásárolhatják meg a termékeket, így pénzt is spórolhatnak. A foodora szolgáltatása – a partnerek nyitvatartási idejéhez igazodva – az ünnepek alatt is elérhető lesz, hogy az év legforgalmasabb időszakában is gördülékenyen kiszolgálhassák a vásárlói igényeket.

A PENNY és a foodora együttműködéséről:

A PENNY és a foodora 2021 áprilisában indította el az együttműködését, amely azóta folyamatosan bővül, országosan már 43 településen elérhető a szolgáltatás. Az online rendelés a PENNY üzletekből növekvő népszerűségnek örvend, egyre többen választják az otthonról történő kényelmes vásárlást, a minőségi és jó ár-érték arányú termékeket. A legnépszerűbb rendelt tételek között szerepelnek a különböző csomagolt pékáruk, a Sissy 2,8%-os tej, a PENNY friss tojás és a Kedvenc Hentese csirkemellfilé.

Kapcsolódó cikkeink