Országos roadshow keretében népszerűsíti a zöldség- és gyümölcsfogyasztást a NAK

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 06. 20. 07:38

Több száz gyermeket és családját buzdította zöldség- és gyümölcsfogyasztásra a zöldség- és gyümölcsünnepen Frutti és Veggi. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara és az Interfel szervezésében megvalósuló zöldség- és gyümölcsfogyasztásra ösztönző kampány – és annak kabalafigurái (Frutti és Veggi) – a PlayKID gyermeknapi rendezvényén is népszerűsítették az egészséges étkezést.

Az Európai Friss Kalandok részben az Európai Unió által finanszírozott, gyermekeknek szóló edukatív programsorozat, amelyet a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és az Interfel francia zöldség-gyümölcs szakmaközi szervezet közösen, összehangoltan szervez mindkét országban. A program célja a gyermekek, illetve a gyermekes családok megszólítása, a napi zöldség- és gyümölcsfogyasztás növelése, pozitívumainak bemutatása.

Győrff y Balázs
elnök
NAK

A gyermekek az országos roadshow keretében, Magyarország 15 városában – május és október között – különböző fesztiválokon ismerkedhetnek meg az Európai Friss Kalandok világával.

– A nyár elején induló és Magyarországon először megrendezésre kerülő, A Friss Zöldségek és Gyümölcsök Ünnepe nevű rendezvényünkkel – amelynek a Gyermek Sziget ad otthont – az a célunk, hogy a családok és a gyermekek a különböző események keretében élőben is találkozhassanak Fruttival és Veggivel. A gyermekek egyszerű és vicces programok során ismerkedhetnek meg az egészséges ételekkel, egy interaktív workshop keretében elkészíthetik kedvenc, friss zöldségekből és gyümölcsökből álló salátájukat. Emellett a virtuális valóság segítségével maguk is belecsöppenhetnek Frutti és Veggi mesebeli világába. Készítettünk egy foglalkoztató füzetet is a gyerekek számára, amelyhez szintén a rendezvényeinken lehet hozzájutni. Szeretnénk bátorítani őket arra, hogy fedezzék fel az Európai Friss Kalandok Világát – mondta Győrffy Balázs a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara elnöke. //

 

Kapcsolódó cikkeink