Országos bortesztet indít a SPAR
A SPAR termékkínálatának kialakításakor mindig elkötelezett a minőség iránt, így van ez a borok területén is. A vállalat évtizedek óta segíti a hazai borkultúra fejlődését, a SPAR és INTERSPAR üzletekben válogatott borokat találsz az ország valamennyi borvidékéről Villánytól egészen Tokajig. 2007-től pedig a SPAR a Budapest Borfesztivál főtámogatójaként is népszerűsíti a magyar borokat, borászokat. A cég az elmúlt évben több mint 11,5 millió palack bort értékesített, az eladási listái élén pedig a fehérborok álltak.

Indul az országos borteszt
A SPAR most a mindeni véleményére is kíváncsi!
A SPAR számára fontosak a vásárlói visszajelzések, éppen ezért az üzletlánc most három korosztály borkedvelőit invitálja online kérdőív kitöltésére, ahol vannak olyan válaszadási lehetőségek is, amelyek egy-egy meghatározó, emlékezetes élethelyzet és a bor kapcsolatáról szólnak. Például arra is kíváncsiak, hogy milyen borral lazítasz ünnepekkor, vagy milyen bort választanál társasjáték mellé.
Értékes nyeremények is várnak
Egyebek mellett értékes utalványokat, jegyeket és belföldi utazásokat is nyerhetünk a kérdőív kitöltésével. Ezen felül a népszerű MySPAR applikációban akciós kupont adnak, amellyel 20%-os kedvezménnyel vásárolhatod meg a kedvenc borodat a SPAR és INTERSPAR áruházakban.
Az országos bortesztről bővebb információt itt találsz: https://orszagosborteszt.hu/
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >