Országimázs-építésbe fogott a Kőröstej
Magyarországot népszerűsítő akciót indított a Kőröstej Cégcsoport, hazánk egyik legnagyobb sajtexportőre. A cég éves szinten mintegy 25.000 tonna sajtot gyárt, ennek 70%-át exportálja, elsősorban a Közel-Keletre, azonban egyre növekvő mértékben az Európai Unióba is. A külpiacokra szánt termékek csomagolásának hátuljára hazánk nevezetességei kerültek fel.
Egyedülálló kampányt indított a Kőröstej Cégcsoport a külpiacokon. Fennállásának 25. évfordulóját ünneplő cégcsoport a születésnap alkalmából a Hajdú kashkaval sajtok hátoldalára Magyarországot népszerűsítő címkéket helyezett el. Ezeket a sajtokat elsősorban Libanonba, az Egyesült Arab Emírségekbe, Jordániába, Katarba és Kuvaitba exportálják. Az új csomagolásból ez idáig 160.000 darab készült, ami a beérkező rendelésekkel együtt tovább fog emelkedni.
A dinamikusan növekvő, közel 1000 főt foglalkoztató Kőröstej cégcsoport ügyvezetője, Tráj Gyula elmondta: „Az arab országokban rendkívül nagy népszerűségnek örvendenek az itthon gyártott sajtok, ezért arra gondoltunk, hogy fennállásunk 25. évfordulója alkalmából a fogyasztókat megismertetjük hazánkkal és annak nevezetességeivel is a termékeinken keresztül. Az új csomagolásra a fotó mellett felkerült a www.gotohungary.com webcím is, ahonnan további információt kaphatnak az érdeklődők Magyarországról. Bízunk benne, hogy a kampányunk az ország ismertségének növelése mellett a turizmusra és a magyar élelmiszerek külhoni keresletére is pozitív hatást gyakorol majd.”
A Kőröstej cégcsoport éves szinten mintegy 25.000 tonna sajtot gyárt, ennek körülbelül 70 százalékát külpiacokra termeli. A vállalat 2013-ban közel 27 Mrd Ft forgalmat ért el, az idei az első félévben pedig időarányosan tovább növelte árbevételét. A cégcsoport a külpiacok mellett a hazai kereskedelemre is kiemelt figyelmet fordít, piaci pozíciójának megerősítésére törekszik. A fogyasztók részéről pedig külön elismerés, hogy a zászlóshajónak számító Hajdú mediterrán grill sajt elnyerte az Év Terméke 2014 díjat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >