Orosz Anna az új Vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezető a HEINEKEN Hungáriánál
2024 júniusától Orosz Anna tölti be a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. Vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatói pozícióját. A szakember az elmúlt tizenöt évben többek között az Egis Gyógyszergyárnál, a Lufthansa Systemsnél és a Bristol Myers Squibbnél szerzett széleskörű tapasztalatot a vállalati kommunikáció területén.
Orosz Anna tölti be a HEINEKEN Hungária Zrt. Vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatói pozícióját június 1-jétől. A szakember kulturális újságíróként kezdte pályafutását, majd a vállalati kommunikáció területén folytatta karrierjét, és az elmúlt tizenöt évben számos nagyszabású belső és külső kommunikációs projekt megvalósításáért is felelt több iparágban.
Az Egis Gyógyszergyárnál feladatai között szerepelt a vállalat első fenntarthatósági jelentésének összeállítása, valamint az Egis Tudományos és Technológiai Központban létrejött multimédiás kiállítás teljes körű projektmenedzsmentje, amely a gyógyszeripari kutatás-fejlesztés, valamint gyártás folyamatát mutatta be. A Lufthansa Systemsnél többek között a vállalat employer branding stratégiáján dolgozott, az elmúlt években pedig a világ egyik vezető biotechnológiai gyógyszervállalata, a Bristol Myers Squibb Corporate Affairs & Patient Advocacy Managereként díjnyertes betegedukációs kampányokat valósított meg.
„Örömmel tölt el, hogy épp a nyári fesztiválszezonban csatlakoztam a HEINEKEN Hungária csapatához, amely a legizgalmasabb időszak ikonikus márkáink életében, és már alig két hónap után is életre szóló élményeket és felbecsülhetetlen szakmai tapasztalatokat szereztem. A vállalat inspiráló és társadalmilag is kiemelt jelentőségű célkitűzéseinek elérésében pedig büszkén vállalok szerepet”
– mondta el Orosz Anna, a HEINEKEN Hungária Zrt. új Vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Gösser Beer Spritz
A piaci igényekre válaszul a 2024-es évben bevezetjük a koktélok…
Tovább olvasom >Jövőbiztos stratégiák az Agóra konferencián
Az infláció letörése, a magyar gazdaság stabilitásának és fejlődésének biztosítása, valamint…
Tovább olvasom >Soproni Radler Körte-Citrom 0,0% 0,5 l doboz
A Soproni egy új, gyümölcsös alternatívát kínál a hazai gyümölcsök…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >