Óriásplakátokon hirdeti kiadó üzleteit a Tesco
Újságban és – merőben új technikaként – óriásplakáton hirdeti a Tesco a hipermarketjeiben levő üzletek bérleti lehetőségét – nyilatkozta a Napi Gazdaságnak Hackl Mónika, a Tesco-Globál Áruházak Zrt. szóvivője.
Helyi lapokban korábban is hirdették kiadó üzleteiket, de közterületi reklámfelületen nem.
A cég továbbra is lokálisan hirdet, vagyis az új hipermarketek vonzáskörzetében helyezi ki a reklámokat. A szóvivő szerint az újítás működik. Hackl Mónika kiemelte: nem arról van szó, hogy tömegével hagynák el a Tesco bevásárlóközpontjait a bérlők, hanem arról, hogy az új fejlesztésekben üresen álló kereskedelmi felületeket megtöltsék. Hangsúlyozta, hogy a lánc bérlői mixében a piaci átlagnál alacsonyabb, 1-2 százalékos a fluktuáció.
A Tesco esetében 2000-2500 bérlőről lehet beszélni, vagyis egy-egy bevásárlóközpontban időnként 2-3, néhány hétig üresen álló üzlet mutatkozik. Ez valóban nem rossz arány azt figyelembe véve, hogy a válság miatt a legfrekventáltabb plázákban is érzékelhető az üresedés.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >