Óriásit bővült a Tesco – háromszorosára növelte választékát a foodorán
A foodora továbbfejleszti az online bevásárlási kínálatát, a platformon keresztül Magyarországon elérhető Tesco áruházak termékpalettája több mint háromszorosára bővült. A foodorán elérhető 63 Tesco áruház száma 88-ra növekedett, és a korábbi háromezres termékválaszték közel tízezerre bővült. A bővítésnek köszönhetően, a foodora országai közül, Magyarországon érhető el a legnagyobb választékkal rendelkező élelmiszerlánc. A bővülést októberben a Tesco rendelésekre vonatkozó ingyenes kiszállítási akcióval ünnepli a foodora.

A vásárlások csúcsidőszaka hétfőnként 17:00 és 18:00 óra között van
Október 1-től október 31-ig ingyenes kiszállítási kampánnyal teszi még kényelmesebbé az online bevásárlást a foodora. Ebben az időszakban a leadott rendelések összegétől vagy méretétől függetlenül minden Tesco rendelés szállítási díját elengedik. A foodora rendelések során továbbra sincs súlyhatár a leadható rendelésekre – ha szükséges, a rendszer automatikusan autós vagy robogós futárt allokál a nagyobb csomagok szállításához. Ezzel a lehetőséggel élt az a rekorder vásárló is, akinek 81 kg súlyú rendelésével is elbírtak a futárok.
Munkaidő után, hétköznap vásárolunk
A bővülő kínálattal a foodora és a Tesco a vásárlási igények egyre szélesebb körét szolgálja ki. Az adatokból látszik, hogy az online heti bevásárlás lehetősége a felhasználók többségénél a hétvégét szabadítja fel. A vásárlások csúcsidőszaka hétfőnként 17:00 és 18:00 óra között van, ekkor döntenek úgy a legtöbben, hogy otthonuk kényelméből intézik el a heti bevásárlást. A legtöbbször rendelő felhasználó átlagosan havi 23,5-ször rendelt, a legnagyobb összegű bevásárlás pedig egy közel 123 ezres rendelés volt. A legtöbb Tesco rendelést általában Budapesten adják le, a legnagyobb kereslet pedig a 11., 13. és 17. kerületekben mutatkozik. A fővárost Székesfehérvár követi a rendelési toplistán.
Különleges termékek a bevásárlólistán
A 2024-ben leggyakrabban rendelt termékek közé tartozik a friss banán, a szendvicszsemle, a friss csirkemellfilé, a félzsíros tartós tej, valamint a fürtös paradicsom. A vásárlók jelentős része rendszeresen keresi ezeket a termékeket, a kosárba helyezett mennyiségek folyamatos növekedéséből az látszik, hogy a hétvégi nagybevásárlásokat is egyre gyakrabban a foodorán végzik a felhasználók. A termékpaletta bővülésével már nem csak alapvető élelmiszereket tudunk vásárolni, olyan különleges termékeket is megrendelhetünk online, mint a csiszolóvászon, az orchideaföld, vagy egy új futókerék a hörcsögünknek.
„A foodora és a Tesco együttműködésével továbbra is a vásárlók igényeinek maximális kiszolgálására törekszünk. Az adatokból az is látszik, hogy az online bevásárlás nem csupán kényelmi kérdés, felhasználóink egyszerűbben, gyorsabban és hatékonyabban intézhetik el a szükséges nagybevásárlást, így rengeteg értékes szabadidőt spórolnak meg, amit magukra, vagy a szeretteikre fordíthatnak – ez pedig számokban nem mérhető érték”
– tette hozzá Szauter Zsolt, a foodora marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: 100 ezer termékkel a menstruációs szegénység ellen
Közel 100 000 termék, összesen 3 000 000 forint támogatás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >