Óriásit bővült a Tesco – háromszorosára növelte választékát a foodorán
A foodora továbbfejleszti az online bevásárlási kínálatát, a platformon keresztül Magyarországon elérhető Tesco áruházak termékpalettája több mint háromszorosára bővült. A foodorán elérhető 63 Tesco áruház száma 88-ra növekedett, és a korábbi háromezres termékválaszték közel tízezerre bővült. A bővítésnek köszönhetően, a foodora országai közül, Magyarországon érhető el a legnagyobb választékkal rendelkező élelmiszerlánc. A bővülést októberben a Tesco rendelésekre vonatkozó ingyenes kiszállítási akcióval ünnepli a foodora.

A vásárlások csúcsidőszaka hétfőnként 17:00 és 18:00 óra között van
Október 1-től október 31-ig ingyenes kiszállítási kampánnyal teszi még kényelmesebbé az online bevásárlást a foodora. Ebben az időszakban a leadott rendelések összegétől vagy méretétől függetlenül minden Tesco rendelés szállítási díját elengedik. A foodora rendelések során továbbra sincs súlyhatár a leadható rendelésekre – ha szükséges, a rendszer automatikusan autós vagy robogós futárt allokál a nagyobb csomagok szállításához. Ezzel a lehetőséggel élt az a rekorder vásárló is, akinek 81 kg súlyú rendelésével is elbírtak a futárok.
Munkaidő után, hétköznap vásárolunk
A bővülő kínálattal a foodora és a Tesco a vásárlási igények egyre szélesebb körét szolgálja ki. Az adatokból látszik, hogy az online heti bevásárlás lehetősége a felhasználók többségénél a hétvégét szabadítja fel. A vásárlások csúcsidőszaka hétfőnként 17:00 és 18:00 óra között van, ekkor döntenek úgy a legtöbben, hogy otthonuk kényelméből intézik el a heti bevásárlást. A legtöbbször rendelő felhasználó átlagosan havi 23,5-ször rendelt, a legnagyobb összegű bevásárlás pedig egy közel 123 ezres rendelés volt. A legtöbb Tesco rendelést általában Budapesten adják le, a legnagyobb kereslet pedig a 11., 13. és 17. kerületekben mutatkozik. A fővárost Székesfehérvár követi a rendelési toplistán.
Különleges termékek a bevásárlólistán
A 2024-ben leggyakrabban rendelt termékek közé tartozik a friss banán, a szendvicszsemle, a friss csirkemellfilé, a félzsíros tartós tej, valamint a fürtös paradicsom. A vásárlók jelentős része rendszeresen keresi ezeket a termékeket, a kosárba helyezett mennyiségek folyamatos növekedéséből az látszik, hogy a hétvégi nagybevásárlásokat is egyre gyakrabban a foodorán végzik a felhasználók. A termékpaletta bővülésével már nem csak alapvető élelmiszereket tudunk vásárolni, olyan különleges termékeket is megrendelhetünk online, mint a csiszolóvászon, az orchideaföld, vagy egy új futókerék a hörcsögünknek.
„A foodora és a Tesco együttműködésével továbbra is a vásárlók igényeinek maximális kiszolgálására törekszünk. Az adatokból az is látszik, hogy az online bevásárlás nem csupán kényelmi kérdés, felhasználóink egyszerűbben, gyorsabban és hatékonyabban intézhetik el a szükséges nagybevásárlást, így rengeteg értékes szabadidőt spórolnak meg, amit magukra, vagy a szeretteikre fordíthatnak – ez pedig számokban nem mérhető érték”
– tette hozzá Szauter Zsolt, a foodora marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >