Óriási siker volt a „neves” Coca-Cola
Több mint 47 millió névvel ellátott üdítő készült az elmúlt négy hónapban a „Neked is egy Coca-Cola” kampány alatt. A leggyakoribb nevek a polcokon a Zoltán, a Tamás, a Péter és a Gábor voltak. Emellett pedig több mint százezren készíttettek egyedi felirattal dobozos üdítőt.
A világmárkák közül a Coca-Cola elsőként vállalta fel, hogy márkanevét fogyasztói nevére cseréli fel a boltokban kapható termékei csomagolásának egyik oldalán. Az európai kampány hosszas előkészítést igényelt, mert egyrészt négy hónapig folyamatosan zajló, aktív promócióra még a Coca-Cola-nál sem volt eddig példa, másrészt a 34 kampányoló országban egyszerre induló értékesítés komoly logisztikai kihívást jelentett. A kampány szervezését már 2012 augusztusában elkezdték. Ez is szükséges volt ahhoz, hogy megfelelő számú egyedi termékcímkét tudjanak készíteni.
A 34 európai országban egyszerre zajló kampány Magyarországon óriási sikerrel zárult. Összesen több mint 47 millió palackon és dobozon cserélték le a termék logóját a 150 leggyakoribb keresztnévre és néhány becenévre. A keresztneveket a 0,5 literes palackokon, a beceneveket és gyűjtőneveket a 0,33-as, 0,5 literes, 1 literes és a 2 literes termékeken találhatták meg a fogyasztók.
A vállalat azokra is gondolt, akiknek a keresztneve nem került rá a palackokra. Ők egyedi feliratú Coca-Cola-t csináltathattak júniustól augusztus végéig, az ország több pontján is megjelenő eseménysorozaton. A vásárlók kérései alapján több mint 100 000 különleges, egyedi feliratos Coca-Cola-s doboz készült.
Az interneten, a legismertebb közösségi oldalon szinte megszámlálhatatlan az üdítővel pózolós képek száma. A hivatalos, http://nekedisegycocacola.hu oldalon keresztül 38 000 látogató küldött virtuális üdítőt barátainak. Ezzel a megosztási számmal a régióhoz tartozó 23 ország közül a 3. helyen állunk. Legtöbben a Tesó és a Szerelmem beceneveket küldték el egymás üzenőfalára, eközben az online közösségben a legnépszerűbb keresztnév az Alexandra volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >