Óriási óvszerrel kampányolt az AIDS ellen a Durex
December elsején, az AIDS Világnapján egy emberméretű óvszer járta a várost, hogy felhívja az emberek figyelmét a HIV vírus veszélyeire.
A Durex – a világ vezető
óvszermárkája – arra kívánta
felhívni a figyelmet, hogy az óvszer használatával
megelőzhető a veszélyes kór. Szórólap
és óvszer osztogatásával emlékeztették
az embereket a védekezés fontosságára. Az
akció azért is érdemel külön
figyelmet, mert a napokban látott napvilágot a Durex
Network online kutatása, amelyben a válaszadók
csupán 52%-a ismerte a leggyakoribb szexuális úton
terjedő betegségeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >