Óriási óvszerrel kampányolt az AIDS ellen a Durex
December elsején, az AIDS Világnapján egy emberméretű óvszer járta a várost, hogy felhívja az emberek figyelmét a HIV vírus veszélyeire.
A Durex – a világ vezető
óvszermárkája – arra kívánta
felhívni a figyelmet, hogy az óvszer használatával
megelőzhető a veszélyes kór. Szórólap
és óvszer osztogatásával emlékeztették
az embereket a védekezés fontosságára. Az
akció azért is érdemel külön
figyelmet, mert a napokban látott napvilágot a Durex
Network online kutatása, amelyben a válaszadók
csupán 52%-a ismerte a leggyakoribb szexuális úton
terjedő betegségeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Black Week a Rossmann-nál: 15% kedvezmény a Rossmann+ tagoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szülőszobai eseménynapló, gyógyító kert és traumatudatos felnőttképzési rendszer is van idén a BioTechUSA az Egészségért Díj nyertesei között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A tudatosabb költés dominál az ünnepek alatt – így reagál a SPAR
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
