Óriási óvszerrel kampányolt az AIDS ellen a Durex
December elsején, az AIDS Világnapján egy emberméretű óvszer járta a várost, hogy felhívja az emberek figyelmét a HIV vírus veszélyeire.
A Durex – a világ vezető
óvszermárkája – arra kívánta
felhívni a figyelmet, hogy az óvszer használatával
megelőzhető a veszélyes kór. Szórólap
és óvszer osztogatásával emlékeztették
az embereket a védekezés fontosságára. Az
akció azért is érdemel külön
figyelmet, mert a napokban látott napvilágot a Durex
Network online kutatása, amelyben a válaszadók
csupán 52%-a ismerte a leggyakoribb szexuális úton
terjedő betegségeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >