Óriási óvszerrel kampányolt az AIDS ellen a Durex
December elsején, az AIDS Világnapján egy emberméretű óvszer járta a várost, hogy felhívja az emberek figyelmét a HIV vírus veszélyeire.
A Durex – a világ vezető
óvszermárkája – arra kívánta
felhívni a figyelmet, hogy az óvszer használatával
megelőzhető a veszélyes kór. Szórólap
és óvszer osztogatásával emlékeztették
az embereket a védekezés fontosságára. Az
akció azért is érdemel külön
figyelmet, mert a napokban látott napvilágot a Durex
Network online kutatása, amelyben a válaszadók
csupán 52%-a ismerte a leggyakoribb szexuális úton
terjedő betegségeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >