Óriási óvszerrel kampányolt az AIDS ellen a Durex
December elsején, az AIDS Világnapján egy emberméretű óvszer járta a várost, hogy felhívja az emberek figyelmét a HIV vírus veszélyeire.
A Durex – a világ vezető
óvszermárkája – arra kívánta
felhívni a figyelmet, hogy az óvszer használatával
megelőzhető a veszélyes kór. Szórólap
és óvszer osztogatásával emlékeztették
az embereket a védekezés fontosságára. Az
akció azért is érdemel külön
figyelmet, mert a napokban látott napvilágot a Durex
Network online kutatása, amelyben a válaszadók
csupán 52%-a ismerte a leggyakoribb szexuális úton
terjedő betegségeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >