Óriási magyar sajtsiker Jordániában
A Kőröstej látja el a csaknem 100 000 fős Jordán hadsereget sajtkonzervvel. Az erről kiírt tendert tavaly év végén nyerte el a magyar cég. Osztrák, ausztrál és közel-keleti pályázók sajtjait is megelőzve, több száz tonna mennyiségű ömlesztett Cheddar sajtkonzerv kerül a célpiacra.
A külföldön is rendkívül sikeres magyar sajtgyártó, a Kőröstej ismét elnyerte a Jordán hadsereg pályázatát. A megállapodás szerint több száz tonna sajtkonzerv kiszállítása történik meg a december és március közötti időszakban. A Buda márkájú, ömlesztett Cheddar sajtkonzerveket 113 grammos és 340 grammos kiszerelésben juttatják el a közel-keleti ország fegyveres ereje számára.
A közel 1 000 főt foglalkoztató vállalatcsoport a legnagyobb magyar sajtexportőr. A külföldi piac azért sem ismeretlen terep számukra, mert eladásaik 65-70%-a külföldre történik. Ezen belül 85%-ot kifejezetten az arab országok képviselnek. Hajdú márkájuk világszinten elismert, a Közel-Keleten az egyik legkedveltebb sajtmárka, de hazánkban is piacvezető egyes sajtkészítmények között
„Célunk, hogy tovább erősítsük pozíciónkat az exportpiacokon, miközben a Hajdú márkával egyre több igényes hazai sajtkedvelő szívét is elnyerjük. Olyan emblematikus termékekkel, mint az ausztriai sajtolimpián arany- és ezüstérmes Hajdú grill sajt és joghurtsajt.” – mondta el érdeklődésünkre Dr. Riad Naboulsi, a Kőröstej Kft. ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >