Óriási kedvezményekkel várja vásárlóit a szülinapos Auchan
25 évvel ezelőtt nyitotta meg az első áruházát Budaörsön az Auchan. E jeles alkalomból hatalmas kedvezményekkel és meglepetésekkel várja vásárlóit egész májusban. Nemcsak nyereményjátékra, az Auchan Korzóval közös programokra, hanem heti akciókra is lehet számítani, ami a mostani helyzetben különösen jól jön.

Programokat is szerveznek az alkalomból
Az 1998-as budaörsi áruház megnyitása óta az Auchan Magyarország meghatározó szerepet tölt be a hazai kiskereskedelemben. A vállalat 19 hipermarkettel, 3 szupermarkettel, 2 superstore áruházzal és országosan elérhető online kereskedelemmel várja a vásárlókat, hogy egyedi és felelős kínálatában magas minőségű, helyi és egészséges termékekkel tegye jobbá vásárlói mindennapjait. A közel 6,5 ezer alkalmazottat foglalkoztató vállalatot évente több mint 40 millió vásárló látogatja, az áruk megfelelő időben és színvonalon történő szállítását a 87 500 négyzetméteres üllői logisztikai központ biztosítja.
A 25 éves jubileum alkalmából az Auchan számos ajánlattal készül, például a 25 ezer forint feletti vásárlások után 10%-os blokkvégi kedvezmény jár, amit a következő 25 ezer forint feletti vásárlásnál lehet beváltani. Ezen felül minden héten 25 kiválasztott terméket 25%-kal vagy akár nagyobb kedvezménnyel kínálnak. A Bizalomkártyás vásárlók közül 25 szerencsés pedig 1-1 millió forinttal gazdagodik. Az áruházakban ünnepi hangulattal, kóstoltatásokkal, május 13-án pedig az Auchan Korzókon Élményplacc elnevezésű programsorozattal várják majd a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >Több mint ezer piperecikk és drogériai termék lesz olcsóbb az Auchanban
Az Auchan hatalmas áruválasztékából több mint ezer vegyi árut és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >