Óriási Hajdú-kampány az arab országokban
Minden idők egyik legnagyobb, magyar élelmiszermárkát népszerűsítő, de külföldön folytatott marketingkampányát bonyolította le a Kőröstej a nemzetközileg is ismert M&C SAATCHI MENA ügynökséggel 2022 szeptemberétől 2024 tavaszáig mintegy 860 millió forint értékű, vissza nem térítendő támogatás segítségével. Ennek során hat arab országban – Libanonban, Jordániában, Szaúd-Arábiában, az Emirátusokban, Katarban és Ománban – népszerűsítették a Hajdú sajtmárkát.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A közel-keleti terjeszkedés keretében megvalósítandó marketingtevékenységek mellett a pályázat keretében 3,5 millió forintot fordítottak a vonatkozó informatikai fejlesztésekre.
A kampány eredményeként a Hajdú sajttermékeket kínáló árushelyek száma mintegy másfélszeresére emelkedett, és a 6 célországban immár meghaladja a 15 ezret, miközben az elérhető termékválaszték a korábbi két és félszeresére nőtt. //
Kapcsolódó cikkeink
Élelmiszermentés rászorulóknak
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület adománygyűjtő akciója során rekordmennyiségű, összesen 139…
Tovább olvasom >Megvalósuló tervek
Közel egy éve tölti be a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih)…
Tovább olvasom >Tovább drágítja a narancslevet a gyenge brazil termés
A világ legnagyobb narancslétermelőjének számító Brazília friss előrejelzése szerint mintegy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a…
Tovább olvasom >A környezet miatti aggodalom étrendjük megváltoztatására készteti a fogyasztókat
Az étkezési szokásaikat megváltoztató fogyasztók nagy része környezetvédelmi okokból tesz…
Tovább olvasom >