Óriási Hajdú-kampány az arab országokban
Minden idők egyik legnagyobb, magyar élelmiszermárkát népszerűsítő, de külföldön folytatott marketingkampányát bonyolította le a Kőröstej a nemzetközileg is ismert M&C SAATCHI MENA ügynökséggel 2022 szeptemberétől 2024 tavaszáig mintegy 860 millió forint értékű, vissza nem térítendő támogatás segítségével. Ennek során hat arab országban – Libanonban, Jordániában, Szaúd-Arábiában, az Emirátusokban, Katarban és Ománban – népszerűsítették a Hajdú sajtmárkát.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A közel-keleti terjeszkedés keretében megvalósítandó marketingtevékenységek mellett a pályázat keretében 3,5 millió forintot fordítottak a vonatkozó informatikai fejlesztésekre.
A kampány eredményeként a Hajdú sajttermékeket kínáló árushelyek száma mintegy másfélszeresére emelkedett, és a 6 célországban immár meghaladja a 15 ezret, miközben az elérhető termékválaszték a korábbi két és félszeresére nőtt. //
Kapcsolódó cikkeink
Magyar innovatív tojástermékek Szaúd-Arábiában?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újranyíltak a piacok: Szaúd-Arábia és Chile feloldotta a brazil baromfira vonatkozó tilalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Első alkalommal szerveztek katari-magyar üzleti fórumot Dohában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hiába feleződött a kakaó ára, a csokoládé nem lesz olcsóbb
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Temu letarolja a hazai webshopokat – a karácsony sem hoz változást
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Magyar Élelmiszerbank 44 000 élelmiszercsomagot állít össze az ALDI első adventi vásárának bevételéből
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
