Organikus marhaprojekt az Aldi Suisse-től
„Aldi Bio Weide Rind” néven indította el az Aldi Suisse organikus projektjét, amely a legelésző marhacsordákat célozza meg.
A cég az első a retailszektorban, amelyik ilyen lépéseket tett. A projekt célja, hogy az átlagos organikus gazdálkodás standardjain túllépve garantálja, hogy minden hím borjú ugyanazon a farmon nőhessenek fel, ahol született.
A projekt értelmében a borjak születésük után legalább 150 napig születésük helyén maradnak, ahol az anyjuk táplálja őket. Ezálta a fiatal borjakat nem szállítják sehová addig, amíg immunrendszerük teljesen ki nem fejlődik, s mindez az antibiotikumok alkalmazásának mértékét is jelentősen csökkenti.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a tejhasznosítású szarvasmarha ágazat állatjóléti támogatása
Meghirdetésre került a tejtermelő szarvasmarha állományok állatjóléti körülményeinek javítására irányuló…
Tovább olvasom >Magyar biztos felel az állatjólétért az Európai Bizottságban
Hivatalba lépett az új Európai Bizottság. Uniós csatlakozásunk óta először…
Tovább olvasom >Magyar biztos felel az állatjólétért az Európai Bizottságban
Hivatalba lépett az új Európai Bizottság. Uniós csatlakozásunk óta először…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >Megnyitott a dubaji Gulfood, 24 kiállító az AMC standján
A világ vezető élelmiszeripari szakkiállításai közül az egyik a dubaji…
Tovább olvasom >Kihirdették a 10. jubileumi K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit
Tizedszer hirdették ki a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit.…
Tovább olvasom >