Organikus marhaprojekt az Aldi Suisse-től
„Aldi Bio Weide Rind” néven indította el az Aldi Suisse organikus projektjét, amely a legelésző marhacsordákat célozza meg.
A cég az első a retailszektorban, amelyik ilyen lépéseket tett. A projekt célja, hogy az átlagos organikus gazdálkodás standardjain túllépve garantálja, hogy minden hím borjú ugyanazon a farmon nőhessenek fel, ahol született.
A projekt értelmében a borjak születésük után legalább 150 napig születésük helyén maradnak, ahol az anyjuk táplálja őket. Ezálta a fiatal borjakat nem szállítják sehová addig, amíg immunrendszerük teljesen ki nem fejlődik, s mindez az antibiotikumok alkalmazásának mértékét is jelentősen csökkenti.
Kapcsolódó cikkeink
Már elérhető az állatbetegségek hatékonyabb kezelését célzó pályázat
Megjelent az antimikrobiális rezisztencia elleni küzdelmet szolgáló pályázat, amely jelentős…
Tovább olvasom >Új csomagolást kapnak a „boldog csirkék” a Colruyt Group üzleteiben
Újabb lépést tett a Colruyt Group az állatjóléti szempontból előnyösebb…
Tovább olvasom >AM: kulcsfontosságú az állatorvos-tudományi képzés
A jól képzett állatorvosoknak kulcsfontosságú szerepe van a járványmegelőzésben és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >