Organikus marhaprojekt az Aldi Suisse-től
„Aldi Bio Weide Rind” néven indította el az Aldi Suisse organikus projektjét, amely a legelésző marhacsordákat célozza meg.
A cég az első a retailszektorban, amelyik ilyen lépéseket tett. A projekt célja, hogy az átlagos organikus gazdálkodás standardjain túllépve garantálja, hogy minden hím borjú ugyanazon a farmon nőhessenek fel, ahol született.
A projekt értelmében a borjak születésük után legalább 150 napig születésük helyén maradnak, ahol az anyjuk táplálja őket. Ezálta a fiatal borjakat nem szállítják sehová addig, amíg immunrendszerük teljesen ki nem fejlődik, s mindez az antibiotikumok alkalmazásának mértékét is jelentősen csökkenti.
Kapcsolódó cikkeink
Nyilvános konzultációt indít az Európai Bizottság az uniós állatjóléti jogszabályok korszerűsítéséről
A mezőgazdasági termelés céljából tartott állatok jólétére vonatkozó uniós szabályozás…
Tovább olvasom >Már elérhető az állatbetegségek hatékonyabb kezelését célzó pályázat
Megjelent az antimikrobiális rezisztencia elleni küzdelmet szolgáló pályázat, amely jelentős…
Tovább olvasom >Új csomagolást kapnak a „boldog csirkék” a Colruyt Group üzleteiben
Újabb lépést tett a Colruyt Group az állatjóléti szempontból előnyösebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >