Organikus marhaprojekt az Aldi Suisse-től
„Aldi Bio Weide Rind” néven indította el az Aldi Suisse organikus projektjét, amely a legelésző marhacsordákat célozza meg.
A cég az első a retailszektorban, amelyik ilyen lépéseket tett. A projekt célja, hogy az átlagos organikus gazdálkodás standardjain túllépve garantálja, hogy minden hím borjú ugyanazon a farmon nőhessenek fel, ahol született.
A projekt értelmében a borjak születésük után legalább 150 napig születésük helyén maradnak, ahol az anyjuk táplálja őket. Ezálta a fiatal borjakat nem szállítják sehová addig, amíg immunrendszerük teljesen ki nem fejlődik, s mindez az antibiotikumok alkalmazásának mértékét is jelentősen csökkenti.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar biztos felel az állatjólétért az Európai Bizottságban
Hivatalba lépett az új Európai Bizottság. Uniós csatlakozásunk óta először…
Tovább olvasom >Magyar biztos felel az állatjólétért az Európai Bizottságban
Hivatalba lépett az új Európai Bizottság. Uniós csatlakozásunk óta először…
Tovább olvasom >A gazdák nem akadályai, hanem partnerei a zöld átállásnak
Az európai gazdákra nem akadályként, hanem nélkülözhetetlen partnerként kell tekinteni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >