Organikus marhaprojekt az Aldi Suisse-től
„Aldi Bio Weide Rind” néven indította el az Aldi Suisse organikus projektjét, amely a legelésző marhacsordákat célozza meg.
A cég az első a retailszektorban, amelyik ilyen lépéseket tett. A projekt célja, hogy az átlagos organikus gazdálkodás standardjain túllépve garantálja, hogy minden hím borjú ugyanazon a farmon nőhessenek fel, ahol született.
A projekt értelmében a borjak születésük után legalább 150 napig születésük helyén maradnak, ahol az anyjuk táplálja őket. Ezálta a fiatal borjakat nem szállítják sehová addig, amíg immunrendszerük teljesen ki nem fejlődik, s mindez az antibiotikumok alkalmazásának mértékét is jelentősen csökkenti.
Kapcsolódó cikkeink
AM: kulcsfontosságú az állatorvos-tudományi képzés
A jól képzett állatorvosoknak kulcsfontosságú szerepe van a járványmegelőzésben és…
Tovább olvasom >Megjelent a tejhasznosítású szarvasmarha ágazat állatjóléti támogatása
Meghirdetésre került a tejtermelő szarvasmarha állományok állatjóléti körülményeinek javítására irányuló…
Tovább olvasom >Magyar biztos felel az állatjólétért az Európai Bizottságban
Hivatalba lépett az új Európai Bizottság. Uniós csatlakozásunk óta először…
Tovább olvasom >További cikkeink
Portugieser csúcstalálkozó: Megvannak a jubileum győztesei
Április 23-án immár tizedik alkalommal szerveztek nemzetközi versenyt a portugieser…
Tovább olvasom >Egyre nagyobb fesztivált csapnak a gin körül
A gin nemcsak az egyik legnépszerűbb ital és longdrink alapanyag…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben a IV. Magyar Gasztronómia Napján
2025. április 26-27-én tartják a IV. Magyar Gasztronómia Napját. A…
Tovább olvasom >