Organikus fiatalok
Az Y- és Z-generáció képviselői kedvelik legjobban az organikus, bio-, natúr termékeket – állítja a Packaged Facts legújabb kutatása. Ők azok, akiknek a háztartásában fiatalabb gyermekek vannak, ami szintén növeli köztük az irányzat népszerűségét. Ezeket a cikkeket ugyanis a fiatal korosztályok magasabb minőségűnek ismerik el. A szabadtartású, antibiotikum-/szteroid-/hormon-/tartósítószer-mentes hús és húskészítményeket ízletesebbnek és egészségesebbnek tartják. Még a csoport alacsonyabb jövedelmű képviselői is az átlagnál többször és többet vásárolnak natúr termékeket, főként ha promócióban szerezhetik be.
Kapcsolódó cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Zöldség drágábban, mint hús? – Megfordult a világ az élelmiszerpiacon
Miközben évtizedekkel ezelőtt a zöldség volt az olcsó alternatíva a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia és vallás – támogat vagy távolít?
A mesterséges intelligencia térhódítása alól a vallással való találkozás, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Provident: magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből
A magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből, a…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t?
Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t? A GKI…
Tovább olvasom >Továbbra is stabil a hazai munkaerőpiac
Továbbra is stabil a hazai munkaerőpiac, a foglalkoztatottak száma évek…
Tovább olvasom >