Organikus fiatalok
Az Y- és Z-generáció képviselői kedvelik legjobban az organikus, bio-, natúr termékeket – állítja a Packaged Facts legújabb kutatása. Ők azok, akiknek a háztartásában fiatalabb gyermekek vannak, ami szintén növeli köztük az irányzat népszerűségét. Ezeket a cikkeket ugyanis a fiatal korosztályok magasabb minőségűnek ismerik el. A szabadtartású, antibiotikum-/szteroid-/hormon-/tartósítószer-mentes hús és húskészítményeket ízletesebbnek és egészségesebbnek tartják. Még a csoport alacsonyabb jövedelmű képviselői is az átlagnál többször és többet vásárolnak natúr termékeket, főként ha promócióban szerezhetik be.
Kapcsolódó cikkeink
A Z-generáció és az alkohol
A Premium Gin Hungary cég folyamatosan figyeli a nemzetközi italfogyasztási…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Kiábrándult szülők kontra ambiciózus gyerekek: mire vágyik az X és a fiatal Z generáció?
Elsősorban a lehetőségek kihasználása kell a sikerhez a 15-19 éves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >