Organikus fiatalok
Az Y- és Z-generáció képviselői kedvelik legjobban az organikus, bio-, natúr termékeket – állítja a Packaged Facts legújabb kutatása. Ők azok, akiknek a háztartásában fiatalabb gyermekek vannak, ami szintén növeli köztük az irányzat népszerűségét. Ezeket a cikkeket ugyanis a fiatal korosztályok magasabb minőségűnek ismerik el. A szabadtartású, antibiotikum-/szteroid-/hormon-/tartósítószer-mentes hús és húskészítményeket ízletesebbnek és egészségesebbnek tartják. Még a csoport alacsonyabb jövedelmű képviselői is az átlagnál többször és többet vásárolnak natúr termékeket, főként ha promócióban szerezhetik be.
Kapcsolódó cikkeink
Indul a NAK „Tények ízekre szedve” országos szemléletformáló kampánya
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) országos szemléletformáló kampányt indított „Tények…
Tovább olvasom >Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb…
Tovább olvasom >Csemői kistermelői húsüzemet záratott be a Nébih
Súlyos élelmiszerbiztonsági kockázatot jelentő higiéniai és dokumentációs hiányosság miatt felfüggesztette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >