Organikus brandet dobott piacra a Netto Marken-Discount
Naturkind néven indított új, saját brandet a Nettó Marken-Discount. A cég ezzel szeretné erősíteni organikus termék-portfólióját.

Egészséges és megfizethető
A brand minőségi organikus termékeket kínál, amelyek holisztikus fenntarthatósági standardokkal rendelkeznek és az áruk is megfizethető.
A termékek 100%-ban ellenőrzött organikus gazdaságokból származnak, ahol az emberekkel, állatokkal és a természettel harmóniában termesztették őket.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Digitális reklámforradalom a német diszkontláncnál: bővíti médiakínálatát a Netto Marken-Discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ismert YouTube sztár adományozta egy berlini Edeka üzlet teljes készletét rászorulóknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Regionális beszerzéssel különbözteti meg magát versenytársaitól a német Netto Marken-Discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon még csökkenő, de az EU-ban már növekvő az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsult az élelmiszerinfláció Németországban szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >8 év, 200 000 vendégéjszaka: jubilál az ALDI Utazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >