Organikus brandet dobott piacra a Netto Marken-Discount
Naturkind néven indított új, saját brandet a Nettó Marken-Discount. A cég ezzel szeretné erősíteni organikus termék-portfólióját.

Egészséges és megfizethető
A brand minőségi organikus termékeket kínál, amelyek holisztikus fenntarthatósági standardokkal rendelkeznek és az áruk is megfizethető.
A termékek 100%-ban ellenőrzött organikus gazdaságokból származnak, ahol az emberekkel, állatokkal és a természettel harmóniában termesztették őket.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Ismert YouTube sztár adományozta egy berlini Edeka üzlet teljes készletét rászorulóknak
MrBeast, a világ egyik legismertebb YouTube-sztárja, egy berlini Edeka üzlet…
Tovább olvasom >Regionális beszerzéssel különbözteti meg magát versenytársaitól a német Netto Marken-Discount
Anyavállalata és egyben a német piacvezető Edeka Group beszerzési szakértelmére…
Tovább olvasom >Magasabb szintű tartástechnológiát ír elő az Edeka a tejtermékek vonatkozásában
Az Edeka Csoport – beleértve a Netto Marken-Discountot is –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Parázs helyzet
Az elmúlt évek inflációs hatása és az alapvető szükségletek drasztikus…
Tovább olvasom >Gluténmentesen is teljes értékűen
A gluténmentes termékek szegmense ma már a modern, egészségtudatos életmód szerves…
Tovább olvasom >Felpörgetve
Az energiaitalok piaca sikeres évet zárt 2024-ben, miközben egyre szélesebb…
Tovább olvasom >