Organikus brandet dobott piacra a Netto Marken-Discount
Naturkind néven indított új, saját brandet a Nettó Marken-Discount. A cég ezzel szeretné erősíteni organikus termék-portfólióját.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/04/netto-marken-discount-launches-organic-brand-naturkind-300x202.webp)
Egészséges és megfizethető
A brand minőségi organikus termékeket kínál, amelyek holisztikus fenntarthatósági standardokkal rendelkeznek és az áruk is megfizethető.
A termékek 100%-ban ellenőrzött organikus gazdaságokból származnak, ahol az emberekkel, állatokkal és a természettel harmóniában termesztették őket.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Állatjólét terén az Aldi teljesít a legjobban Németországban
Az Albert Schweitzer Alapítvány közzétette az élelmiszer-kiskereskedők állatjólét szempontjából felállított…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >