Oreo kávézó nyílik a dohai repülőtéren
A katari Hamad Nemzetközi Repülőtéren (HIA), Dohában nyílt az első állandó Oreo Café az Egyesült Államokon kívül.
Az új 116 négyzetméteres kávézó válogatott édességeket, így többek között Oreo turmixokat, muffinokat és sajttortákat, valamint sós étel- és italokat kínál.
A kávézó az Oreo jellegzetes elektromos kék, fehér és fekete márkajegyeivel, valamint óriási Oreo bútorokkal, digitális falakkal és egy kiskereskedelmi területtel rendelkezik.
A kávézó Oreo Creations Bar-jában szakácsok készítik az étlapon kínált ételeket.
Egy nyilatkozatban Jaya Singh, a Mondelez WTR ügyvezető igazgatója és Thabet Musleh, a Qatar Duty Free (QDF) alelnöke elmondta:
„Ez egy történelmi pillanat a Mondelēz és a QDF számára. Ez a kivételes partnerség világra szóló újdonság a világ vezető repülőterén, mely révén valóban teljesítettük azt célzó küldetésünket, hogy exkluzív élményeket hozzunk az utazással párosuló kiskereskedelembe.
„Mivel a Mondelēz WTR egy erős globális márkát használva első alkalommal lépett be az élelmiszer- és italpiacra, biztosak vagyunk benne, hogy az Oreo Café Doha zászlóshajónak számít majd.”
A Mondelēz és a Qatar Duty Free (QDF) tavaly októberben integrált marketingkampányt indított, beleértve a Qatar Airways fedélzeti videóját is.
A Mondelēz közösségi médiakampányban népszerűsítette a kávézót játékos eszközökkel és kulináris képi elemekkel.
Kapcsolódó cikkeink
Limitált kiadású Selena Gomez Oreo kekszeket dob piacra a Mondelēz
A Mondelēz International bejelentette, hogy júniusban limitált kiadású Selena Gomez…
Tovább olvasom >Új Besties: a Coca-Cola® és az OREO® a barátságot ünnepli közös, limitált kiadású üdítőjével
„Besties”, azaz örök barátok – a két ikonikus márka, a…
Tovább olvasom >Limitált kiadású italt dob piacra a Coca-Cola az Oreóval együttműködve
A Coca-Cola az Oreóval összefogva vezet be a piacra új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Idén magához térhet a spanyol online élelmiszerpiac
Két év csökkenés után újra növekedésnek indulhat a spanyol online…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >