Miért szállítana feleslegesen levegőt?
Hungaropack 2017 Fenntarthatósági Díjat kapott a DS Smith Packaging Hungary Kft. a Party Miiix pulykafalatok optimalizált dobozcsaládjáért.
A gyorsfagyasztott húskészítményeket gyártó MAR-NE-VÁLL Kft. azzal bízta meg cégünket, hogy tervezzük meg új termékcsaládjuk, a Party Miiix termékcsalád elsődleges és gyűjtő csomagolását. Az elsődleges csomagolás esetében már kész csomagolási tervvel rendelkeztek.
Feladat:
Optimális gyűjtőcsomagolás kialakítása a raklapkihasználtság növelésének érdekében.
Amire összpontosítottunk:
Felismertük, hogy az elsődleges csomagolás méretének megváltoztatásával növelhető a gyűjtőcsomagolásban elhelyezett termékek száma, így 6 db termék helyett 8 db termék fér el benne. Új koncepciónkra nyitottak voltak megrendelői oldalról, és átméreteztük az elsődleges csomagolást.
Eredmény:
• A raklapkihasználtság 68%-ról 89%-ra nőtt.
• Csökkent a hűtőkamionos szállítás költsége és kedvezőbb lett az egy termékre vetített alapanyag költsége is.
• Kevesebb fuvarral jelentősen redukáltuk a CO2-kibocsájtás mértékét, mely a vállalat fenntarthatósági eredményét javítja.
A jól megtervezett csomagolásban nincs fölösleges levegő, a termékek maximálisan kitöltik a rendelkezésre álló teret, és kevesebb raklapon kevesebb szállítmánnyal jutnak célba, csökkentve ezáltal a környezetszennyeződést.
We are # Packaging Strategists, delivering results.
www.dssmithpackaging.hu (x)
Kapcsolódó cikkeink
10 millió visszaváltás a MOHU REpont rendszerében
Elérte a 10 milliót a visszaváltások száma a MOHU REpont…
Tovább olvasom >CSAOSZ Konferencia – Élelmiszer-veszteség csökkentése fenntartható csomagolással
A Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ) a közép-európai térségben…
Tovább olvasom >1 milliárd darab műanyag csomagolóanyagot váltott ki a DS Smith 2020 óta
A DS Smith több mint 1 milliárd darab műanyag csomagolóanyagot…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >