Miért szállítana feleslegesen levegőt?
Hungaropack 2017 Fenntarthatósági Díjat kapott a DS Smith Packaging Hungary Kft. a Party Miiix pulykafalatok optimalizált dobozcsaládjáért.
A gyorsfagyasztott húskészítményeket gyártó MAR-NE-VÁLL Kft. azzal bízta meg cégünket, hogy tervezzük meg új termékcsaládjuk, a Party Miiix termékcsalád elsődleges és gyűjtő csomagolását. Az elsődleges csomagolás esetében már kész csomagolási tervvel rendelkeztek.
Feladat:
Optimális gyűjtőcsomagolás kialakítása a raklapkihasználtság növelésének érdekében.
Amire összpontosítottunk:
Felismertük, hogy az elsődleges csomagolás méretének megváltoztatásával növelhető a gyűjtőcsomagolásban elhelyezett termékek száma, így 6 db termék helyett 8 db termék fér el benne. Új koncepciónkra nyitottak voltak megrendelői oldalról, és átméreteztük az elsődleges csomagolást.
Eredmény:
• A raklapkihasználtság 68%-ról 89%-ra nőtt.
• Csökkent a hűtőkamionos szállítás költsége és kedvezőbb lett az egy termékre vetített alapanyag költsége is.
• Kevesebb fuvarral jelentősen redukáltuk a CO2-kibocsájtás mértékét, mely a vállalat fenntarthatósági eredményét javítja.
A jól megtervezett csomagolásban nincs fölösleges levegő, a termékek maximálisan kitöltik a rendelkezésre álló teret, és kevesebb raklapon kevesebb szállítmánnyal jutnak célba, csökkentve ezáltal a környezetszennyeződést.
We are # Packaging Strategists, delivering results.
www.dssmithpackaging.hu (x)
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >