Önt is várja a Future Store – Innovációk a TOMRÁ-tól, az Ostorostól és a GfK-tól
A Jövő Áruházában megcsodálhatjuk a TOMRA sokféle doboz és palack visszaváltására alkalmas legújabb eszközét, amely minimális helyigénye mellett szelektálja és tömöríti is a visszagyűjtött göngyöleget. Az Ostoros Bor és Soltész Pincészet bemutatja a kínálatuk vásárlóinak kedvenceit és megismerhetjük a családi vállalkozás belső értékeit, mozgatórugóit. A GfK pedig kifejezetten a Jövő Áruháza számára készített kutatásával érkezik, amelyben azt vizsgálta, hogy a fogyasztók miként reagálnak a kereskedelemben villámsebesen fejlődő új technológiákra, mennyire könnyen és hatékonyan alkalmazzák őket a mindennapjaikban.
A Sirha Budapest 2022 szakkiállítás A pavilon AB1 Future Store standján mintegy 24 cég mutatja be kiállítási környezetben felépített áruházi szimulációban innovatív termékeit, sikeres eszközeiket, új megoldásaikat egyedülálló módon, funkciójuk szerinti kihelyezéssel, fél óránként induló szakmai túravezetések alkalmával. Közülük mindennap más-más cégre hívjuk fel a figyelmet hírlevelünkben, közvetítjük itt meghívásukat.
A TOMRA T70 TriSort ideális megoldás kevés hellyel rendelkező üzletek számára, mintegy 2nm helyen biztosítja a PET, ALU szelektív és tömörített visszagyűjtését, valamint emellett akár a betétdíjas üvegek visszagyűjtését is, a gép szabadon programozható az eltérő göngyölegekre. A csomagolóanyagok gyűjtése 3 különálló konténerben történik, a visszavett mennyiséget tekintve ez tömörített állapotban mintegy 850 db PET-et, 1500 db ALU-s fémdobozt jelent, valamint mérettől függően kb. 200 db üveget. A legmodernebb felismerési technológiának köszönhetően a gép percenként kb. 45 db göngyöleget azonosít. Optimális megoldás kis és közepes visszagyűjtési volumennel rendelkező kereskedelmi üzletek számára, kényelmes és gyors szolgáltatás a vásárlóknak, akik egy géppel gyorsan válthatják vissza az összes göngyöleget. TOMRA T70 TriSort-ot úgy tervezték, hogy könnyen tisztítható és karbantartható legyen, beépített tisztítási programmal rendelkezik, amely lépésről lépésre mutatja meg az üzlet személyzetének, hogyan kell gyorsan és hatékonyan tisztítani a berendezést.
A külső megjelenés adaptálható az üzlettérhez, akár egész burkolati felülete is matricázható. Az alapfunkció mellett számos digitális szolgáltatás is elérhető, melyek egyrészt megszólítják a vásárlót, másrészt a kereskedőnek biztosítanak folyamatos ellenőrzést akár üzletéren kívül is.
Az Ostoros egy családi pincészet, tagjai Egerben élnek és dolgoznak az odafigyelés és az elkötelezettség szellemében. Szeretnek alkotni és együtt lenni – barátokkal, ismerősökkel, új arcokkal és régiekkel. Folyamatosan újítanak és fejlesztenek, mert fontos számukra, hogy értéket hozzanak létre. Magas minőségű borokat készítenek, a hétköznapokra pont úgy, mint az ünnepekre.
Új szlogenük: „OSTOROS – Együtt lenni jó!” megannyi jelentést takar. Barátokkal, családdal lenni, ünnepelni, beszélgetni, borozgatni, kirándulni, enni, inni…. szóval: Együtt lenni, jó! Ezt az üzenetet szeretnék átadni minél szélesebb körben, hogy az Ostoros borok egyfajta üdítő életérzést közvetítsenek a fogyasztók számára, legyen szó közös ünneplésről, vagy csak egy pihentető estéről, esetleg egy kellemes, közös vacsoráról, hiszen minden alkalomhoz jó választásnak bizonyulnak az Ostoros Családi Pincészet borai.
Február végén jelent meg szponzorációjuk a Magyarország, Szeretlek! című vetélkedőben, majd március végén Széll Tamás Főmenü című műsorában, a Duna Televízióban. Áprilisban pedig egész hónapon át, hétről-hétre megjelennek a Borbás Marcsi Szakácskönyve című műsorban. Fontosnak tartják ezeket az együttműködéseket, ezért a jövőben még több médiafelületen lehet majd találkozni velük és boraikkal.
A GfK az elmúlt hetekben egy exkluzív kutatást végzett kizárólag a Future Store számára arról, hogy a vásárlók mit gondolnak a bolti digitális eszközökről, a mesterséges intelligenciát használó berendezésekről, és az automatizmust támogató megoldásokról, vagy akár a fizetéssel kapcsolatos új technológiákról. Ebből a kutatásból néhány megállapítást idézünk előzetesen, mint például:
„A magyar vásárlók 90%-a átnézi az online szórólapokat, közel háromnegyedük (73%) az okostelefonján.”
„A bankkártyás fizetés mára jócskán lekörözte a készpénzt: a vásárlók 66%-a jellemzően kártyával fizet és csak 25% készpénzzel.”
„A magyar vásárlók 62%-a szívesen utánanézne az élelmiszereken lévő QR kód segítségével, hogy melyik mennyire egészséges.”
„Kassza nélküli üzletben már 55% vásárolna élelmiszert, ha elérhető lenne a lehetőség.”
„A magyar vásárlók nyitottak a vásárlást könnyítő innovációkra.”
További megállapítást a Future Store szakmai túrákon lehet majd hallani a GfK jelenlévő képviselőitől.
Sirha Budapest kiállítás, március 22-24., Hungexpo
Kiállításra korlátlan számban ingyenes belépő az alábbi linken kérhető:
https://sirha-budapest.com/trademagazin
A Future Store, Jövő Áruháza, a Hungexpo A pavilon AB1 standján
A szakmai túrlátogatásra fél óránként induló csoportokba az alábbi linken lehet regisztrálni:
Túra-regisztráció előtt ne felejtsen ingyenes belépőt kérni az első linken!
Future Store – Térjen be hozzánk Ön is egy túrára!
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Nagy sikerrel zárt az idei Future Store (videóval)
A SIRHA Budapest 2024 kiállítás kísérő eseményeként idén is megrendezte…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >