Online véleményezhetők a Tesco termékei
Elindult a Tesco és a Vélemény.com internetes portál együttműködése, amelynek keretében több mint 1500 Tesco Színes terméket töltöttek fel az oldalra, amelyek mindegyike szabadon véleményezhető, a vélemények pedig mindenki számára hozzáférhetőek.
A TESCO számára egyre fontosabb, hogy az árverseny mellett a termékek minősége folyamatosan javuljon, s ehhez elengedhetetlen, hogy termékei értékelésébe aktívan és széles körben bevonja vásárlóit – közölte az áruházlánc.
Ezért a Vélemény.com általános vélemény és tesztportállal való együttműködés keretében több mint 1500 Tesco Színes terméket töltöttek fel az oldalra, amelyekről így a felhasználók, vásárlók anélkül mondhatják el véleményüket, hogy azt bármilyen szigorú vállalati szabályozás moderálná.
Az együttműködéssel a Tesco nem titkolt célja, hogy a Vélemény.com portálon hozzáférhető vásárlói véleményeket figyelembe véve alakítsa ki, bővítse a továbbiakban a Tesco Színes termékek palettáját, garantálva a jó minőséget a megszokottnál jóval alacsonyabb áron – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >