Online véleményezhetők a Tesco termékei
Elindult a Tesco és a Vélemény.com internetes portál együttműködése, amelynek keretében több mint 1500 Tesco Színes terméket töltöttek fel az oldalra, amelyek mindegyike szabadon véleményezhető, a vélemények pedig mindenki számára hozzáférhetőek.
A TESCO számára egyre fontosabb, hogy az árverseny mellett a termékek minősége folyamatosan javuljon, s ehhez elengedhetetlen, hogy termékei értékelésébe aktívan és széles körben bevonja vásárlóit – közölte az áruházlánc.
Ezért a Vélemény.com általános vélemény és tesztportállal való együttműködés keretében több mint 1500 Tesco Színes terméket töltöttek fel az oldalra, amelyekről így a felhasználók, vásárlók anélkül mondhatják el véleményüket, hogy azt bármilyen szigorú vállalati szabályozás moderálná.
Az együttműködéssel a Tesco nem titkolt célja, hogy a Vélemény.com portálon hozzáférhető vásárlói véleményeket figyelembe véve alakítsa ki, bővítse a továbbiakban a Tesco Színes termékek palettáját, garantálva a jó minőséget a megszokottnál jóval alacsonyabb áron – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >