Online tájékozódunk, offline vásárolunk
A Google kutatásából kiderül, hogy különböző termékeket összehasonlítva a mindennapi bevásárlási cikkek esetében a legalacsonyabb azon vásárlók aránya, akik online tájékozódnak és online vásárolnak is, ez 1 százalék.
Biztató azonban, hogy 40 százalékuknál az online indított tájékozódás offline vásárlásban ér véget. (A magyar adatok egyébként semmiben sem maradnak el a nyugat-európai értékekhez képest.) Ezt Heal Edina részben azzal magyarázza, hogy ezen a területen még gyermekcipőben jár az online kereskedelem.
A Google vezetője a réspiacokon és az impulzus vásárlásokban látja az online vásárlás terjedései lehetőségét. Egy konkrét példával élve: ha délelőtt eldöntöm, hogy este ázsiai vacsorát szeretnék főzni, a tízórai szünetben meg is rendelem a hozzávalókat, este pedig már vár otthon a csomag
Kapcsolódó cikkeink
Delhaize Belgium ingyenessé teszi az online rendelések üzletbeli átvételét
A Delhaize Belgium bejelentette, hogy eltörli az online rendelések üzletbeni…
Tovább olvasom >Tovább szárnyal az online kereskedelem Romániában
Az online költések összege Romániában tavaly elérte a 11,7 milliárd…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia: vissza a jövőből
A generatív mesterséges intelligencia exponenciális fejlődése olyan IT-megoldásokat tesz lehetővé,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Lassuló bővülés áprilisban: alacsonyabb fokozatba kapcsolt a feldolgozóipar
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) májusi üzleti…
Tovább olvasom >Egyre többen, de még nem elegen vállalják a ketrecmentes tartási rendszert
A Magyarországon élő közel 8 millió tojótyúk mindössze 20-30%-a él…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a magyar M&A-piac
Rekordértéket ért el tavaly a hazai tranzakciós piac – derül…
Tovább olvasom >