Online tájékozódunk, offline vásárolunk
A Google kutatásából kiderül, hogy különböző termékeket összehasonlítva a mindennapi bevásárlási cikkek esetében a legalacsonyabb azon vásárlók aránya, akik online tájékozódnak és online vásárolnak is, ez 1 százalék.
Biztató azonban, hogy 40 százalékuknál az online indított tájékozódás offline vásárlásban ér véget. (A magyar adatok egyébként semmiben sem maradnak el a nyugat-európai értékekhez képest.) Ezt Heal Edina részben azzal magyarázza, hogy ezen a területen még gyermekcipőben jár az online kereskedelem.
A Google vezetője a réspiacokon és az impulzus vásárlásokban látja az online vásárlás terjedései lehetőségét. Egy konkrét példával élve: ha délelőtt eldöntöm, hogy este ázsiai vacsorát szeretnék főzni, a tízórai szünetben meg is rendelem a hozzávalókat, este pedig már vár otthon a csomag
Kapcsolódó cikkeink
Így foglalja el a magyar boltok kasszáit az Apple és a Google
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Amazon: csökkenhet az irodai dolgozók létszáma
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A kiskereskedők képzéséért fogott össze a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták a 2025-ös A Fenntartható jövőért díjakat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan induljunk el, ha még nem vagyunk jelen az internetes kereskedelemben?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

