Online tájékozódunk, offline vásárolunk
A Google kutatásából kiderül, hogy különböző termékeket összehasonlítva a mindennapi bevásárlási cikkek esetében a legalacsonyabb azon vásárlók aránya, akik online tájékozódnak és online vásárolnak is, ez 1 százalék.
Biztató azonban, hogy 40 százalékuknál az online indított tájékozódás offline vásárlásban ér véget. (A magyar adatok egyébként semmiben sem maradnak el a nyugat-európai értékekhez képest.) Ezt Heal Edina részben azzal magyarázza, hogy ezen a területen még gyermekcipőben jár az online kereskedelem.
A Google vezetője a réspiacokon és az impulzus vásárlásokban látja az online vásárlás terjedései lehetőségét. Egy konkrét példával élve: ha délelőtt eldöntöm, hogy este ázsiai vacsorát szeretnék főzni, a tízórai szünetben meg is rendelem a hozzávalókat, este pedig már vár otthon a csomag
Kapcsolódó cikkeink
A Schwarz Csoport és a Google együttműködése új szintre emeli a kiberbiztonságot Európában
A Lidl és Kaufland márkákat birtokló Schwarz Csoport hosszú távú…
Tovább olvasom >NAV: a lakosság csak megbízható, ismert online áruházakból rendeljen
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) azt tanácsolja a lakosságnak,…
Tovább olvasom >Az Alza magyarországi piacvezető ambíciói és a hagyományos boltok felé történő visszarendeződés
Forrás Ákos, az Alza magyarországi country managere a Pénzcentrumnak adott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >