Online árul FIAT gépkocsit a Lidl
A Lidl beszállt az autólízing-piacra, a cégtől mostantól kis városi autókat vezethetnek haza a német magánügyfelek – írja a hvg.hu. A lízingeléshez nem kell mást tenni, mint felkeresni a dedikált weboldalt, ott pedig kiválasztani a kívánt autót és a leginkább szimpatikus opciókat. A megrendelés 100 százalékosan papírmentes, és teljesen digitális.
Autóból nincs túl nagy kínálat, konkrétan egyetlen típust, a Fiat 500-at lehet választani, de legalább négy különböző színben. A többek közt klímával, multifunkciós bőrkormánnyal, Bluetooth rádióval, illetve hátsó parkolóradarral felszerelt városi kisautó 24, 36, illetve 48 hónapra lízingelhető, 10-15 ezer kilométeres éves futásteljesítmény mellett.
Az első körben Berlinben, Erfurtban és Halléban elérhető autókra opcionális biztosítást, illetve téligumit is lehet kérni. A 69 lóerős benzinmotorral szerelt Fiat 500 48 hónapos futamidő, illetve 10 ezer kilométeres futásteljesítmény esetén már havi 89 euró (28 ezer forint) ellenében használatba vehető.
A berlini Vehiculum startuppal közösen működtetett szolgáltatás keretein belül idén áprilisig első körben ezer autót kívánnak lízingbe bocsátani. Németországban egyébként autókat is árul a Lidl, még pedig a vállalat alig használt céges autóit vehetik meg a vásárlók kedvezményes áron. (hvg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >