Online mezőgazdasági portált fejleszt az Agrotechfood Zrt.

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 12. 16. 11:15

Online mezőgazdasági portált hoz létre az információs technológiai fejlesztés keretében a mezőgazdasági tanácsadással foglalkozó Agrotechfood Zrt, a cég erre a Versenyképes üzleti környezet fejlesztése pályázati programból nyert az idén márciusban 144,27 millió forint vissza nem térítendő támogatást – közölte a cég az MTI érdeklődésére beruházás során. A tájékoztatás szerint a beruházás összköltsége 288,54 millió forint, és 4 új munkahelyet is eredményez.

gyumolcs2

A fejlesztéssel egy online mezőgazdasági portált hoznak létre, amely elősegíti a cég partnerei számára a külföldi piacokon való megjelenést, mivel a kommunikáció és információáramlás színvonalasabb lesz. Két, egyedi fejlesztésű szoftver és az azokhoz kapcsolódó tervezés – testre szabás és betanítás – révén egy összetettebb, de könnyen kezelhető rendszert hoznak létre, amelynek kialakítását tanácsadás, piackutatás és igényfelmérés segíti.

A budapesti székhelyű Agrotechfood Zrt. fő profilja az üzletviteli, és más tanácsadó tevékenység a mezőgazdaság területén. Ducsai-Oláh Zsanett, vezérigazgató az MTI-vel közölte: az Agrotechfood Agrár- és Élelmiszeripari Innovációs Zrt.-t 2013 szeptemberében jegyezték be. A társaság egyik legfontosabb feladatának tartja, hogy felkarolja az élelmiszeripari és agrárszektorban hasznosítható innovatív és/vagy kiváló minőségű magyar termékeket, technológiákat és szolgáltatásokat, majd azokat Magyarországon egyedülálló inkubáció keretében tőkével, üzletfejlesztési és termékfejlesztési szolgáltatásokkal, illetve piacra jutási lehetőségekkel támogassa. Így a társaság ügyfelei számára minden olyan szolgáltatást biztosít, ami szükséges ahhoz, hogy az ötletből sikeres projekt lehessen.

A cég tavalyi nettó árbevétele 53 millió 549 ezer forint volt, melyet üzletviteli tanácsadásból szerzett, míg a várható 2014. évi árbevétele megközelítőleg 30 millió forint lesz pénzügyi tanácsadási tevékenységének köszönhetően. A különbség abból adódik, hogy az idén nagyobb hangsúlyt fektetett a bevételt nem jelentő, de stratégiailag fontos partneri kapcsolatok kialakítására itthon és külföldön – tájékoztatott a vezérigazgató. (MTI)

Kapcsolódó cikkeink