Online marketing a kkv-knek
A kis- és középvállalkozások (kkv) marketingje olyan piaci rés, amellyel a nagyobb ügynökségek nem szívesen foglalkoznak – mondta Szaladják Linda, az iData Kft. marketing vezetője az M1 aktuális csatornán.
A szakértő, aki elnyerte a Magyar Marketing Fesztivál díját, hozzátette: három éve alapított saját ügynökséget olyan cégeknek, akik tisztában vannak azzal, hogy szükségük van az online marketingre, de nem tudják megfizetni a nagy cégeket.
Mint elmondta, Google AdWords hirdetési specialistaként abban tudja segíteni a legkülönbözőbb profilú cégeket, hogy az internetes keresés során az első három találati hely valamelyikében szerepeljenek.
Az MTI-hez korábban eljuttatott tájékoztatás szerint az elismerést – két kategóriában – annak a szakértőnek, illetve társaságnak ítélik oda, akik a kkv-szektorban előző évi tevékenységükkel sokat tettek a marketing szakma fejlődéséért, megítéléséért, egyben hatással voltak a kis- és közepes vállalkozások fejlődésére is. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Már idén több tízezernyi hazai cégnek kell megfelelnie az ESG-szabályoknak
Az ESG-törvény értelmében idén csupán a tőzsdén jegyzett, jövőre pedig…
Tovább olvasom >K&H: pénzeső várható, de nem mindegy, hova futnak be az összegek
Az utóbbi öt év során közel 8 százalékkal, több mint…
Tovább olvasom >K&H: stabil helyzetük ellenére is enyhe pesszimizmus uralkodik a magyar kkv-k körében
Az utolsó negyedévre a nyári állapotra ment vissza a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a Henkel környei gyára
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >