Online marketing a kkv-knek
A kis- és középvállalkozások (kkv) marketingje olyan piaci rés, amellyel a nagyobb ügynökségek nem szívesen foglalkoznak – mondta Szaladják Linda, az iData Kft. marketing vezetője az M1 aktuális csatornán.
A szakértő, aki elnyerte a Magyar Marketing Fesztivál díját, hozzátette: három éve alapított saját ügynökséget olyan cégeknek, akik tisztában vannak azzal, hogy szükségük van az online marketingre, de nem tudják megfizetni a nagy cégeket.
Mint elmondta, Google AdWords hirdetési specialistaként abban tudja segíteni a legkülönbözőbb profilú cégeket, hogy az internetes keresés során az első három találati hely valamelyikében szerepeljenek.
Az MTI-hez korábban eljuttatott tájékoztatás szerint az elismerést – két kategóriában – annak a szakértőnek, illetve társaságnak ítélik oda, akik a kkv-szektorban előző évi tevékenységükkel sokat tettek a marketing szakma fejlődéséért, megítéléséért, egyben hatással voltak a kis- és közepes vállalkozások fejlődésére is. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Meghosszabbítják a 15 millió forintos összdíjazású KKV-nak meghirdetett pályázat határidejét
A Generali Csoport immár ötödik alkalommal hirdette meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >Fokozódó feszültségek között lavíroznak a hazai cégek
Az euroövezet átlagos inflációja 2,5% körül van, míg a bérnövekedés…
Tovább olvasom >Módosul a szabályozás – enyhül a GDPR-szigor
Az Európai Bizottság a GDPR enyhítését tervezi a 750 főnél…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >