Online marketing a kkv-knek
A kis- és középvállalkozások (kkv) marketingje olyan piaci rés, amellyel a nagyobb ügynökségek nem szívesen foglalkoznak – mondta Szaladják Linda, az iData Kft. marketing vezetője az M1 aktuális csatornán.
A szakértő, aki elnyerte a Magyar Marketing Fesztivál díját, hozzátette: három éve alapított saját ügynökséget olyan cégeknek, akik tisztában vannak azzal, hogy szükségük van az online marketingre, de nem tudják megfizetni a nagy cégeket.
Mint elmondta, Google AdWords hirdetési specialistaként abban tudja segíteni a legkülönbözőbb profilú cégeket, hogy az internetes keresés során az első három találati hely valamelyikében szerepeljenek.
Az MTI-hez korábban eljuttatott tájékoztatás szerint az elismerést – két kategóriában – annak a szakértőnek, illetve társaságnak ítélik oda, akik a kkv-szektorban előző évi tevékenységükkel sokat tettek a marketing szakma fejlődéséért, megítéléséért, egyben hatással voltak a kis- és közepes vállalkozások fejlődésére is. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
GVH: A mesterséges intelligencia alkalmazása növelheti a magyar vállalkozások versenyképességét
Versenyhátrányt okozhat a kis- és középvállalkozások számára a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >VOSZ: 1000 euró minimálbér és 1 milliós átlagkereset
A munkaadók a jelen körülmények között a tervezett, erőltetett ütemű…
Tovább olvasom >Fontos szerep vár a gazdaságélénkítésben a kis- és közepes vállalkozásokra
Fontos szerep vár a következő évek során a gazdaságélénkítésben a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >