Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát 2024 decemberében, ami nemcsak a kosárértéket, de a vásárlási gyakoriságot is megemelte.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
Az adventi hetekben a kosárérték a korábbi 26 600 forintról 28 000 forint fölé, több mint 5%-kal emelkedett, miközben a vásárlások gyakorisága is közel 10%-kal nőtt. Így az egy vásárló által realizált havi átlagos költés 80 000-ről 92 500 forint fölé ugrott, ami 15%-os növekedést jelent – derül ki a Kifli.hu online szupermarket utolsó havi adataiból.
Decemberben a vásárlók negyede választotta az „otthoni sütés-főzés” kategória termékeit, szemben a korábbi 19%-os aránnyal. Ezzel párhuzamosan jelentősen emelkedett a tejtermékek – például tejszín, vaj, margarin – és a sütéshez szükséges alapanyagok, valamint a fűszerek iránti kereslet. Sokan a gyorsabb megoldásokat részesítették előnyben: a fagyasztott és kész sütemények iránti kereslet szintén növekedett.
Az ünnepek utáni lendület januárban is folytatódik az idén ötéves Kiflinél, azonban követve az év eleji tudatosabb választásokat, ebben a hónapban már az egészséges táplálkozás és a növényi alapú élelmiszerek népszerűsége nő a vásárlók körében. //
Kapcsolódó cikkeink
Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >Idén magához térhet a spanyol online élelmiszerpiac
Két év csökkenés után újra növekedésnek indulhat a spanyol online…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erőteljes növekedés előtt a növényi alapú étrend-kiegészítők piaca
A növényi alapú étrend-kiegészítők globális piaca a 2025-ös 27,52 milliárd…
Tovább olvasom >Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >