Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát 2024 decemberében, ami nemcsak a kosárértéket, de a vásárlási gyakoriságot is megemelte.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
Az adventi hetekben a kosárérték a korábbi 26 600 forintról 28 000 forint fölé, több mint 5%-kal emelkedett, miközben a vásárlások gyakorisága is közel 10%-kal nőtt. Így az egy vásárló által realizált havi átlagos költés 80 000-ről 92 500 forint fölé ugrott, ami 15%-os növekedést jelent – derül ki a Kifli.hu online szupermarket utolsó havi adataiból.
Decemberben a vásárlók negyede választotta az „otthoni sütés-főzés” kategória termékeit, szemben a korábbi 19%-os aránnyal. Ezzel párhuzamosan jelentősen emelkedett a tejtermékek – például tejszín, vaj, margarin – és a sütéshez szükséges alapanyagok, valamint a fűszerek iránti kereslet. Sokan a gyorsabb megoldásokat részesítették előnyben: a fagyasztott és kész sütemények iránti kereslet szintén növekedett.
Az ünnepek utáni lendület januárban is folytatódik az idén ötéves Kiflinél, azonban követve az év eleji tudatosabb választásokat, ebben a hónapban már az egészséges táplálkozás és a növényi alapú élelmiszerek népszerűsége nő a vásárlók körében. //
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a spárga a Kifli.hu-ra – egyre többen keresik a szezonális, hazai zöldségeket
A Kifli.hu tavaszi kínálata újabb különlegességgel bővült: áprilistól június közepéig…
Tovább olvasom >Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >40%-kal nőtt a zöldség-gyümölcs forgalom a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 10 hónapban több mint 155 ezer megrendelés teljesítése…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >