Online chates ügyfélszolgálat a METRO honlapján
Január közepétől új megjelenéssel és szolgáltatásokkal jelentkezik a METRO honlapja a http://www.metro.hu címen. A honlap címének megújulása mellett az oldal megjelenését, struktúráját és tartalmát átláthatóbbá és könnyen kezelhetőbbé tették, valamint új, interaktív szolgáltatásokkal bővítették, mint például az online lapozható akciós újságok és katalógusok, vagy az online chates ügyfélszolgálat. A szektorban egyedülálló szolgáltatás használatával az ügyfelek élőben beszélgethetnek/kérhetnek segítséget az operátoroktól. A lapozható újság pedig egyéb újdonságokat is kínál, hiszen egyedi bevásárlólistát is készíthet a látogató az egyes termékekre kattintva, majd a listát elküldheti magának e-mailben vagy ki is nyomtathatja.
Az átláthatóbb struktúra könnyebb navigálást tesz lehetővé az olvasó számára, megkönnyítve a számukra fontos információk elérését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Elkezdődött a magyar dinnye árusítása az Auchanban
Bár az idei nyár az átlagosnál hűvösebben indult, és a…
Tovább olvasom >Felzúgnak a láncfűrészek, összemérik tudásukat a legjobb hazai favágók
Július 12-én Parádra figyel a hazai extrémsportok rajongótábora, de azok…
Tovább olvasom >