Online chates ügyfélszolgálat a METRO honlapján
Január közepétől új megjelenéssel és szolgáltatásokkal jelentkezik a METRO honlapja a http://www.metro.hu címen. A honlap címének megújulása mellett az oldal megjelenését, struktúráját és tartalmát átláthatóbbá és könnyen kezelhetőbbé tették, valamint új, interaktív szolgáltatásokkal bővítették, mint például az online lapozható akciós újságok és katalógusok, vagy az online chates ügyfélszolgálat. A szektorban egyedülálló szolgáltatás használatával az ügyfelek élőben beszélgethetnek/kérhetnek segítséget az operátoroktól. A lapozható újság pedig egyéb újdonságokat is kínál, hiszen egyedi bevásárlólistát is készíthet a látogató az egyes termékekre kattintva, majd a listát elküldheti magának e-mailben vagy ki is nyomtathatja.
Az átláthatóbb struktúra könnyebb navigálást tesz lehetővé az olvasó számára, megkönnyítve a számukra fontos információk elérését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Védelmet kapnak a húskészítmények elnevezései – irányt mutat az Európai Bizottság új javaslata
Újabb lépést tesz az átláthatóbb és tisztességesebb élelmiszerpiac irányába az…
Tovább olvasom >Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
Miközben a Pepco csoport fájdalmas németországi kivonulást hajt végre, a…
Tovább olvasom >Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >