Önkiszolgáló kasszák segítik a vásárlást a SPAR-nál
Idén négy, jövő év végig összesen 24 SPAR áruházban vehetik igénybe a vevők az önkiszolgáló pénztárakat. Az időtakarékos fizetési mód során készpénz mellett például Erzsébet-utalvánnyal is lehet fizetni.
A SPAR Magyarország minőségi vevőkiszolgálást előtérbe állító üzletpolitikájának lényege, hogy a mindenkori fogyasztói szokásoknak maradéktalanul megfeleljen. Most az egyre növekvő vevőforgalom indokolja, hogy a SPAR önkiszolgáló gyorskasszákkal tegye még könnyebbé a vásárlást.
„A SPAR számára kiemelten fontos a fejlesztés, az áruházak folyamatos modernizációja, az esztétikus, praktikus és igényes vásárlói környezet kialakítása, a szolgáltatások kínálatának szélesítése, amelyhez alapvetően hozzátartozik a kényelmes vásárlás elősegítése”, mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Szeptember 26-tól az érdi INTERSPAR áruházban 6 önkiszolgáló pénztár működik nagy sikerrel: a vásárlóknak már közel 30%-a fizet ezeknél a kasszáknál. A pénztárak kezelőfelülete egyszerű és könnyen áttekinthető. A készpénzes fizetés mellett többféle lehetőséget kínál a vásárolt áruk ellenértékének rendezésére: lehet bankkártyát, SuperShop kártyát, SPAR ajándékkártyát használni, de az Erzsébet-utalványok is beválthatóak. „Természetesen a hagyományos futószalagos kasszáink is megmaradtak azok számára, akik ezeket részesítik előnyben” – tette hozzá a kommunikációs vezető. Október 26-tól pedig már Tatabányán, a Szent Borbála úton található SPAR szupermarketben is igénybe vehetik a vásárlók az önkiszolgáló kasszákat.
2017-ben további két SPAR egységben, a megújuló bicskei SPAR szupermarketben és a szintén újranyitó tatabányai INTERSPAR hipermarketben találkozhatnak az önkiszolgáló kasszákkal a vásárlók. Ezekkel az üzletekkel együtt 2018 végéig a tervek szerint összesen 24 áruház – 17 SPAR szupermarket és 7 INTERSPAR hipermarket – önkiszolgáló gyorskasszával történő ellátását oldják meg.
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. több mint 25 éves fennállása során hazánk meghatározó napi fogyasztási cikk kereskedelmi láncává vált, amelyet az alapítás óta folyamatosan bővít. Az idei 23 milliárd forint összértékű beruházásnak köszönhetően országszerte 21 áruház újul meg és 4 új üzlet nyílik, tovább gyarapítva a közel 13 ezer fős dolgozói létszámot, amellyel évek óta az ország egyik legnagyobb foglalkoztatójának számít a vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
Áruveszteség-csökkentő megoldás
A francia Groupement Les Mousquetaires, mely olyan márkákat képvisel, mint…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >